מאמרים בחינם - Like2Read | החשיבות של בחירת חברת הובלות מומלצת
שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2193
מאמרים: 7153
Like: 59
מאמרים -> בית -> בית כללי
הוסף עכשיו מאמר למדור :
בית כללי
 

החשיבות של בחירת חברת הובלות מומלצת


GIGI COHEN

אורן לפיד יובל

 
 

 

הרבה דיו ופיקסלים נשפכו בנושא הדרכים הטובות ביותר לבחירת חברת הובלות, בין אם מדובר בהובלת דירות, משרדים או אפילו מפעלים שלמים. עם זאת, יותר מכל שיטה אחרת לבחירת ספקי שירות, יש שיטה אחת, שהיא גם יעילה יותר משיטות אחרות עבור הלקוחות וגם יעילה יותר עבור העסקים, כשיטת פרסום. על שיטה זאת ועוד במאמר (איך לא?) שלפניכם.

בניגוד למה שמפרסמים וגופים שונים אוהבים לחשוב, הלקוחות של ימינו אינם פראיירים. אפשר אומנם לעבוד עליהם, אבל אפשר לעבוד עליהם באותה הדרך רק פעם אחת. לכן עסקים ומפרסמים שונים, אשר אינם מבינים כי לקוחות רוצים פשוט שירות טוב ומוצרים איכותיים, משקיעים זמן ומשאבים כה רבים בניסיון לפתח דרכים חדשות ומקוריות לעבוד על לקוחות פוטנציאליים.

לעומת זאת, עסקים אמינים ובעלי מוניטין אמתי, כבר מזמן הבינו שהפרסומת הכי טובה, והמתכון הכי אמין להצלחה לאורך זמן, היא פשוטה מכול. קוראים לה לקוחות מרוצים ולקוחות מרוצים של מובילים מומלצים יעבירו הלאה את הבשורה. לקוחות מרוצים אי אפשר להמציא – לא באמת ולא לאורך זמן. לקוחות מרוצים עושים את מלאכת הפרסום בעצמם, מתוך אמונה באיכותו של המוצר, השירות, העסק או הארגון.

המלצות אמתיות

בסופו של דבר, כאשר מישהו מחפש מובילים מומלצים, טובים וזולים, הוא מחפש חברת הובלות מומלצת. אבל אין די בהמלצה מומצאת שנכתבה על ידי בעל העסק או מי מטעמו, איפשהו ברשת. מכיוון שישנן חברות רבות אשר מספקות שירותי הובלה, וכולן מפרסמות בעוצמה, בניסיון לזכות בנתח גדול יותר מן הלקוחות, הלקוחות הופכים לחמקמקים ו"חסינים" לשיטות פרסום. לכן, מחקרים מראים כי שיטת הפרסום הטובה ביותר היא המלצה אישית המגיעה מאנשים שדעתם משנה לנו, כגון חברים לעבודה, חברים, בני משפחה וכיוצא באלה.

כשמדובר על מובילים מומלצים, אם להאמין לתיאוריות האחרונות בתחום השיווק והכלכלה, מסתבר כי אנשים מתייחסים בשיקוליהם יותר להמלצות מאשר לשיקולים טכניים ואובייקטיביים לכאן או לשם. לכן, חברת הובלות מומלצת מפה לאוזן, למשל, יכולה להצליח לאי ארוך יותר מחברה אשר רק מציגה באופן יבש את כל יתרונותיה, או כזו אשר משקיע תקציבי ענק בפרסום.

מנקודת המבט של הלקוח

כאשר מדובר בחברים ובבני משפחה, אנשים אינם ממהרים לחלק המלצות חינם. כך, למשל, גם אנשים אשר עובדים בחברות המספקות שירותים ומוצרים שונים, לא בהכרח ישתמשו בשירות מעסיקיהם, לא ימליצו עליהם, ולעתים אפילו יניעו את חבריהם מפני שימוש בשירותים אותם מציע מקום עבודתם. הסיבה לכך, היא כמובן שהם חושבים גם על יום המחר. אינטרס החברות עולה על האינטרס הכלכלי.

לכן, אם אתם מחפשים מובילים מומלצים, סביר להניח שגם אתם תעדיפו לקבל המלצה מחברים על חברת הובלות מומלצת שמשירותיה היו מרוצים מניסיון אישי. הניסיון האישי והמחויבות ההדדית הם אלו שעושים את ההבדל.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 2 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה