שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2227
מאמרים: 7186
Like: 59
מאמרים -> בריאות -> בריאות כללי
הוסף עכשיו מאמר למדור :
בריאות כללי
 

הורדת הסיכוי למחלות קשות באמצעות אורח חיים בריא


רותם וובז

רותם וובז

 
 

זו עובדה שאנשים העוסקים בספורט ומקפידים על אורח חיים בריא הם בעלי סיכוי יותר נמוך לחלות במחלות לב ושבץ מוחי, בארה"ב יש את כמון החולי לב הגדולה ביותר בעולם, וזה בגלל אורח החיים של רוב האוכלוסייה שם, הרוב אינם עוסקים בפעילות גופנית ואוכלים הרבה יותר רכיבי מזון עתירי שומן, כגון: בייקון מטוגן, גבינות שמנת עם 30% שומן ומעלה וכדומה.

ניתן לראות זאת לרוב במקומות של מזון מהיר שהכוסות שלהן הן של ליטר וחצי לפחות זה הכמות השווה לבקבוק קולה גדול.

אירועי שבץ הם תופעה מוכרת בארה"ב בגלל סגנון החיים של התושבים באזור.

שבץ מוחי הוא מצב שבו קריש דם או כלי דם נתקע וקוטע את זרימת הדם לאזור מסוים של המוח. חוסר של גלוקוז וחמצן  למוח מביא לתוצאות המוות של התאים והנזק נשאר לאחר מכן. מה שיכול לגרום לבעיות עם דיבור, זיכרון ותנועה.

מי שבוחר בסגנון חיים בריא מוריד את הסיכון למחלות לב ושבץ מוחי בכ- 80% לפחות. כמובן למעט מיקרים קיצונים של גנטיקה.

אורך חיים בריא בשילוב עם מאמן כושר אישי הוא הדרך הטובה ביותר להאריך את חיינו, ולהיות מאושרים ופעלתנים.

למה בעצם ללכת למאמן כושר אישי ולא להירשם למכון כושר?

הבעיה אצל רוב האנשים שלא מגעים מתחומי ספורט שונים היא ההתמדה, כולם בהתחלה הולכים לחדר כושר בהתלהבות 3 פעמים בשבוע, אבל לאחר תקופה קצרה של חודש חודשיים מתחילים להיעדר באופן קבוע עד שלמצב שאינם מגיעים כלל.

מאמן כושר הצמוד לכם אישית גם עוזר לכם לבנות תוכנית אימונים אישית אשר עולה בהדרגה מבחינת מאמץ, מה שעוזר לכם להמשיך ולהתמיד, עם אימון כושר אישי בעל מאמץ הדרגתי.

כמו כן מאמן הכושר מעניק לכם מוטיבציה גבוהה להמשיך והנוחות שהוא מגיע אליכם, מונעת ממכם תירוצים כאלה ואחרים לחוסר שיתוף פעולה מצדכם.

 

להלן כמה טיפים לשינוי באורח החיים

 

להפסיק לעשן- אל תחכו שמשהו יקרה כדי להפסיק לעשן, קחו החלטה, ותפסיקו, לא נולדתם מעשנים ולפני שהתחלתם גם היו לכם חיים מלאים ברגעים שונים, והיום אתם לא יכולים להתמודד איתם ללא סיגריה, אם עשיתם את זה פעם אתם יכולים גם היום.

 

להתחיל להיות פעילים- אם אתם עובדים במרחק הליכה מהעבודה, תלכו ברגל, או סעו באופניים, כל פעילות היא מבורכת.

 

אוכל בריא- שימו בקופסא את כל הבורקסים הקפואים, השניצלים, המאפים עתירי שומן, גבינות שמנות, שוקולדים, חטיפים וכדומה, והכניסו במקומם פירות, ירקות, דגנים, עופות ודגים. שבא לכם לנשנש משהו תאכלו גזר, שבא לכם לעשן תאכלו פרי, או שתו מים.

 


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 2 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה