שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2225
מאמרים: 7183
Like: 59
מאמרים -> בריאות -> בריאות כללי
הוסף עכשיו מאמר למדור :
בריאות כללי
 

טיפים לשמירה על כושר גופני


tal h

סנונית שיווק ברשתות

http://snunitcontent.co.il/

 
 

אי עשיית פעילות גופנית סדירה ושמירה על כושר גופני גבוה מהווים סיכון למחלות לב.
קרדיולוגיה הוא ענף רפואה העוסק בבעיות לב וכלי דם, כגון אי ספיקת לב, בעיות בשריר הלב, בעיות במסתמי הלב וכו'. מומחי קרדיולוגיה ברחבי העולם חוקרים את המחלות הנ"ל, וכיום ניתן לאבחן ולקבל טיפול מנע לבעיות לב. על פי ממציאים ובדיקות של חוקרים בעיות לב יכולות להימנע על ידי עשיית פעילות גופנית בשגרת היום יום ושמירה על כושר גופני.
ענף רפואי זה בא לחקור את הטיפול והמניעה של בעיות מסוג זה. על פי מחקרים, כ-34 אחוז מהמקרים בהם לוקים במחלות לב יכולים להימנע רק מהקפדה ושמירה על פעילות גופנית קבועה.
בעת פעילות גופנית מופרשים בגופכם הורמונים כדוגמא אדרנלין, אשר בעלי השפעה חיובית על הלב ולחץ הדם. בעל פעילות גופנית רמת השומנים בדם יורדת, כמו כן גם כמות הכולסטרול. פעילות מסוג זה גם מעודדת את חילוף החומרים בגוף ומסייעת באיזון יתר לחץ דם והפחתת תרופות אשר מטפלות בבעיות מסוג זה.
כיצד תשמרו על כושר גופני? מומחי קרדיולוגיה מציעים פתרונות, בהתאם למצבו של החולה:

התחילו בהליכות: בחרו שלושה או ארבעה ימים בשבוע , ובצעו הליכה של כ-15 דקות. הליכה הינה פעילות גופנית קלה ומומלצת בתור התחלה. פעילות מסוג זה בצעו במזג אויר נוח ולא קר, לפחות שעתיים אחרי האוכל והימנע ממקלחת קרה לאחר מכן.

אימון אירובי: בצעו את אימון  3 עד 4 אימונים בשבוע. מתחו את השרירים לפני האימון ובצעו חימום קל, כ- 10 עד 15 דקות, נמשך 20 עד 30 דקות בקצב לב מתכונן ומחושב על פי החלטת הרופא המטפל. לקראת סוף האימון האטו את פעילות הגוף בהדרגה.

אימון כוח – תוכנית אימונים מסוג זה נקבעת על ידי הרופא המטפל, אימון זה מונע מחטב את הגוף, מונע השמנת יתר ומזרז את חילוף החומרים. אימון כוח הינו אימון מומלץ אשר נחשב ליעיל ובטוח עבור חולי לב.

מחלות לב ודם מהוות אחד מגורמי התמותה מובילים בעולם, מחלקות רבות המתמחות בתחום נפתחות מדי יום, על מנת לתת את הטיפול הדרוש ולמגר את מחלות הלב השונות. אורח החיים בימינו אינו תורם לבעיות לב, להפך- הוא אחד הגורמים העיקריים לכך. תזונה לא נכונה, אי שמירה על כושר גופני והזנחה של הגוף הם גורם מספר אחת למחלות לב.
התחילו בפעילות גופנית עוד היום ותהנו מחיים בריאים.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה