שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2210
מאמרים: 7171
Like: 59
מאמרים -> בריאות -> דיאטה
הוסף עכשיו מאמר למדור :
דיאטה
 

דיאטה מהירה - תפריטים


דינה ק.

דינה ק.

 
 

 

כל מטרתם של תפריטי דיאטה מהירה היא להוריד כמה שיותר מהר במשקל וכמה שיותר. התפריטים מורידים אמנם בכמות המשקל מהר מאוד אבל ספק אם הם מורידים ברקמת השומן. דיאטה מהירה גורמת לירידה מאוד משמעותית בעיקר ברקמת השריר דבר שיכול להביא לחילוף חומרים נמוך, להאטה בקצב ירידת המשקל ואפילו לעצירתו. דיאטה מהירה לא נחשבת כהרגלי אכילה נכונים וכחלק מאורח חיים בריא. דיאטה מהירה עדיף לבצע רק למשך זמן קצר ביותר כי היא יכולה להזיק לבריאות, מה גם שאם לא תבוא אחריה דיאטה מאוזנת שמשולבת בפעילות גופנית כאורח חיים וחוזרים לאכול כרגיל רוב הסיכויים שתהיה עלייה חדה חזרה במשקל ואפילו עם משקל עודף יותר מאשר בתחילת הדיאטה.

* כשמתחילים דיאטה מהירה מומלץ להיוועץ ברופא המשפחה.


דיאטה מהירה תהיה בדרך כלל מוגבלת לסוג מסוים של אוכל בלבד. כמו: אורז, לחם, כרוב, וכיוצא בזה.


דיאטה אורז: דיאטה מהירה זו מתבססת על אכילה של אורז מבושל לאורך כל היום בנוסף לפירות לאורך היום כולו. * לאלו שעושים את הדיאטה של האורז, חובה עליהם לשתות שמונה עד עשרה כוסות של מים ביום.

וכמו כן לקחת תוספים בצורה של ויטמינים ושל מינרלים שישלימו את מה שחסר באוכל לפי עצתו של הרופא.

כמו כן יש לבצע מדי יום מינימום שלושים דקות של פעילות גופנית.

בחירה של פרי אחד מתוך מבחר הפירות הקיים: כוס אבטיח או כוס מלון, תפוח או תפוז.

* מיץ - הכוונה היא למיץ דיאטתי שאינו מוגז.

תפריט לעשרים ואחד יום:

ארוחת בוקר: כוס של מיץ ופרי.

ארוחת עשר: פרי.

ארוחת צהריים: מנה של אורז מבושל, פרי ומיץ.

ארוחת ביניים: פרי

ארוחת ערב: מנה של אורז מבושל, פרי ומיץ.

* לא לעשות את הדיאטה הזאת יותר מעשרים ואחד יום!


דיאטת לחם: דיאטה מהירה זו מתבססת על אכילה של שש עד שמונה פרוסות של לחם קל במשך היום.

אפשר להחליף שני פרוסות של לחם קל בפרוסה של לחם רגיל. * על הלחם עדיף למרוח גבינה לבנה אבל אפשר גם מרגרינה ואף חמאה, 2 מעדן חלב דיאטתי או יוגורט (עדיף כאלה המועשרים בסידן).

* כמו בדיאטת האורז חובה לשתות שמונה עד עשרה כוסות של מים או תה של צמחים ללא סוכר.

כמו כן גם כן צריך לבצע פעילות גופנית כל יום של מינימום שלושים דקות.

ארוחת בוקר: 2 פרוסות של לחם עם איזה ממרח שרוצים ומעדן חלב או יוגורט.

ארוחת צהריים: 2 פרוסות של לחם אם איזה ממרח שרוצים.

ארוחת ערב: 2 פרוסות של לחם עם איזה ממרח שרוצים ומעדן חלב או יוגורט.

* דיאטה מהירה זו מיועדת רק לחמישה ימים!


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה