מאמרים בחינם - Like2Read | הקשר בין תזונה לשמירה על העור
שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2198
מאמרים: 7150
Like: 59
מאמרים -> בריאות -> דיאטה
הוסף עכשיו מאמר למדור :
דיאטה
 

הקשר בין תזונה לשמירה על העור


גפילטע פיש

מומחית קידום אתרים אורגני. אוהבת לאכול, אבל צריכה דיאטה תמיד. 

מחפשת  כיסוי לאייפון כפייתית ולומדת ייעוץ תקשורת מחשבים להנאתי. 

 
 

 

 


מי מאיתנו לא גדלה והתחנכה על ברכי הפתגם: "you are what you eat", (אתה מה שאתה אוכל, בתרגום חופשי). מה שאת או אתה מכניסים אל גופכם, יקרין, בסופו של דבר, גם החוצה.

למעט כמה ברי מזל שנחנו בגנים מופלאים, ויכולים לבלוס בלי סוף ולהישאר במידת ג'ינס 36, לחייך בפה מלא לאחר זלילת ממתקים, או להתהדר בעור מגוהץ וחלק למשעי, הרי שרוב האוכלוסייה מקבלת על עצמה את הדין, כבר בגיל ההתבגרות, עם גילוי האקנה, הפצעונים, סימני המתיחה, ושאר ירקות.

העור הוא האיבר הגדול והרגיש ביותר בגופנו, לא כל שכן, מי שחי במדינה שטופת שמש כמו ישראל, מומלץ שישמור עליו באופן תדיר. מעבר לחשיפה לשמש, לקרינה ולהשלכות טבעיות כמו גיל, הריון ולידה, יש חשיבות מכרעת גם להרגלי האכילה שלנו, ויש קשר ישיר, כך נביא במאמרנו זה, בין תזונה לבין מראהו של העור, הן בפנים, והן בשאר חלקי הגוף.

חברות הקוסמטיקה באשר הן מנסות למכור לנו, צרכנים נואשים, אין ספור תכשירים וכמוסות על מנת לתקן את מראה העור שלנו, ולהפכו, בין לילה, לצעיר וזוהר כשל תינוק בן יומו. יחד עם זאת קיימות חלופות רבות, הכוללות ניתוחים פלסטיים, הזרקת בוטוקס, הצרת היקפים, ועוד אלטרנטיבות, ונשאה כי בעשור האחרון התפתחה תעשייה שלמה סביב נושא זה.

אך מי שידו אינה משגת, או קץ בתרופות פלא ומגען של מחטים, יוכל להיווכח כי מראה עור צעיר ושמירה על חיוניותו לאורך זמן יכולה וצריכה שתיעשה על ידי הקפדה על תזונה נכונה ומאוזנת.

האיזון משמעותו שגם במצבים של סטרס, כמו גם דיאטה קיצונית שנתנה אותותיה בעור הפנים או בסימני הרזיה ומתיחה (מה שקורה לרוב בגיל ההתבגרות, עם צמיחה מוגברת, או בעקבות דיאטה שאינה מלווה בפעילות גופנית מתונה) ניתן לבצע פעולות למזעור הנזקים.

כל דיאטנית ממליצה על שתיה מרובה של מיים. את המים יש להחליף במשקאות ממותקים, קפה או תה, על מנת להגן על העור מפני כתמי הקפאין וממתיקים מלאכותיים. כמו כן צריכה של ירקות ופירות בעלי תאית וויטמינים טבעיים, התורמים לגמישות העור ומאטים את קצב ההזדקנות של העור, וחשובים בכלל להרגלי האכילה שלנו.

הימנעות מאכילת אוכל רווי שומן, מטוגן, ושוקולדים, מטיבה עם העור, וצריכת אבוקדו ושמן זית מהווה תחליף מושלם, הן כתכשיר לפנים, והן לטיגון בשמן עמוק.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה