שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2210
מאמרים: 7173
Like: 59
מאמרים -> טכנולוגיה -> אינטרנט ומחשב
הוסף עכשיו מאמר למדור :
אינטרנט ומחשב
 

בניית אתר לעסקים – מתי כן ומתי לא


ליאת מ

ליאת מנדלסון

 
 

 

 

אין סיבה שתוציא עכשיו אלפי שקלים ותתחיל לבנות לעצמך אתר איכותי ומקצועי לעסק אם אינך זקוק לאתר. כן, אתה קורא נכון – לעיתים אין כל צורך לבנות אתר לעסק ולפעמים אפשר להסתפק באלטרנטיבות שיהיו טובות יותר לך ולעסק שלך הן מבחינה כלכלית וחשוב מכך – מבחינה מקצועית.
במאמר הנ"ל נבחן איתך מתי רצוי שתרחיב את העסק שלך ותבנה לו אתר ומתי, אפשר פשוט לחכות עם זה.

מתי בניית אתר לעסק הכרחית ומתי לא?

נתחיל בשאלה מתי כן בעל עסק צריך לבנות אתר לעסק בכדי ליהנות מהליך קידום עסקים באינטרנט? ובכן, מומלץ לבנות אתר במקרים בהם מדובר על עסק שיש לו שירותים רבים להציע או לחילופין הוא מעוניין להציע ולהציג מוצרים רבים ובעצם לאפשר לקהלים חדשים פונטציאליים להכירו (גם אם מבחינה פיזית קהלים אלו רחוקים מדי בכדי להגיע לעסק).

כמו כן, אפשרות זו מומלצת לבעלי עסקים (גם אם הם בראשית דרכם) והם נהנים מחופש כלכלי רב יותר ורוצים ליהנות מהשיווק האינטרנטי במלואו הדרו. חשוב לזכור שכאשר גולש מחפש מידע על עסק ולא מוצא אותו באינטרנט, המחשבה הראשונית שעוברת לו בראש היא: שמדובר על עסק לא רציני או לא מתקדם מספיק.

חשוב לציין שבעלי עסקים שאת רוב הפעילות שלהם אם לא את כולה, הם מבצעים ברשת האינטרנט בשל העובדה שיש ברשותם "חנות וירטואלית" הרי שמיותר לציין שהם מוכרחיים לבנות לעסק שלהם אתר ויתרה מכך – רצוי להשקיע כסף רב בבניית אתר זה על מנת שיהיה ראשית כל – מקצועי מאוד, ב' כול – על מנת שהחנות הוירטואלית תהיה נוחה, תציג את המוצרים באופן הטוב ביותר, תהיה מעודכנת מבחינת זמינות המוצרים ועוד פרמטרים חשובים מבחינה מקצועית בל הנוגע אל בנייתה של חנות וירטואלית. מעבר לכך, העיצוב חייב להיות נעים ונוח לצד ממשק גלישה ברור וידידותי למשתמש.

לסיכומו של דבר לעת עתה – בניית אתר צריכה להתבצע על פי יכולותיו הכלכליות של בעל עסק לצד הצרכים העסקיים שלו. לרוב, מומלץ לבנות אתר על מנת שלא "להפסידם" בזירה הוירטואלית וליהנות מאפשרות שיווק נוספת.

מתי בניית אתר לעסק לא הכרחית?

אם אתה בעל עסק קטן שרק מתחיל את דרכו ואין לך יכולת כספית לבנות אתר ולאחר מכן, כמובן, לבצע קידום אתרים באינטרנט, הרי שעומדת בפנייך אפשרות (זמנית) בה את הקידום של העסק תבצע דווקא בזירות החברתיות בלבד (כלומר, ברשתות החברתיות). עד שהעסק מעט יתבסס, הלקוחות יגיעו ותוכל להרשות לעצמך לפתוח אתר רשמי ומקצועי.

כאמור, אין צורך לבנות אתר מרשים ויקר כאשר יש לך מעט מאוד מוצרים להציע לעת עתה. לדוגמא: אם אתה בעל עסק המוכר סוגים ספורים של מדפסות. ניתן במקרה הנ"ל דווקא לבנות דף נחיתה מקצועי שיספיק לך לתקופה הקרובה עד שהעסק יתרחב ואז ניתן לשקול אפשרות של בניית אתר.

כמו כן, אם העסק שלך נעשה "כעבודה שנייה" ואינך מתכנן להרחיב את העיסוק שלך בתחום, גם במקרה הנ"ל עדיף לפנות לרשתות חברתיות ולהקים בהם "כרטיסים עסקיים" או לבנות דפי נחיתה מקצועיים.

מקווים שעזרנו ושיהיה בהצלחה.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 0 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה