שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2210
מאמרים: 7172
Like: 59
מאמרים -> טכנולוגיה -> אינטרנט ומחשב
הוסף עכשיו מאמר למדור :
אינטרנט ומחשב
 

גם באינטרנט יש כובעים


אריאל כהן
 
 

 

בימים אלו, זה לא מספיק,
אם מישהו משקיע את הזמן ואת האנרגיה בפיתוח אתר אינטרנט אטרקטיבי עבור הביזנס שלו.
האתר צריך בנוסף לכך להיות מוכן להוציא כמות רבה של תנועה ועסקים מקוונים אל תוך האתר.
 
אולם, כמות שנאמר, פשוט יותר לומר מאשר להשתדל.
מרבית האנשים אשר טיפלו ותמכו בעסקים מקוונים
מכירים כיאות את חשיבותו של השיווק המקוון והחשיבות של שיווק אתרי אינטרנט.
 
קידום מכירות בגוגל הריהו המפתח להפקת רכוש גבוהים יותר עבור העסק או הפרוייקט שלך.
ישנן שיטות שונות של פרסום במנועי חיפוש ופרסום אורגני במנועי חיפוש הנהו אחד מהעדיפים.
שיווק אורגני במנועי חיפוש היא אחת מהשיטות הטובות אשר יכולות להיות מיושמות בכל העסק,
אולם חשוב שהדבר יעשה על-ידי מומחים בתחום.
בחינה דרוש ביותר של פרסום פורטלים בגוגל (קידום אורגני) זה אופטימיזציה של דף האינטרנט שלך.
 
כדי להתחייב כי הדף ידורג בתחום גבוה במנועי החיפוש.
רוב האנשים נוטים לבלבל קידום מכירות אורגני במנועי חיפוש רגיל עם שיטות רגילות של פרסום פורטלים בגוגל,
אולם כאן זה לא המקרה.
 
ישנם מעט מאפיינים ייחודיים לנושא פרסום פורטלים בגוגל (אורגני) שלא נתקלים בהם בשיטות פרסום קונבנציונליות. אנשים רבים נכנסים לתחום פרסום אתרי אינטרנט בגוגל אורגני במחשבה שהנושא שוה פרסום קונבנציונאלי רווח.
יוצא מכך, שבסופו של דבר הם מזיקים לעסק שלהם, במקום להנות מהקידום האורגני.
 
אם בעל אתר מבקש להשתמש בשירות של פרסום אתרי אינטרנט בגוגל (קידום אורגני) עבור העסק שלו,
יאה שיבין שיצטרך לבקש את עזרתו של גורם מיומן ומקצועי בתחום.
כמו כן נדרש להבטיח כי המלומד בנושא פרסום פורטלים בגוגל אותו שכרו להוציא לפועל את המלאכה,
בקי בנושא שיווק אתרים בגוגל שהוא במקרה זה שיווק אורגני,
ולא להתבלבל עם גורם אשר מומחה בשיטות פרסום אחרות.
 
המון מקצוענים ממליצים להשתמש בדרכים משיקות שאותן הם עושים על עסקים של אחרים.
אלו צריכים להבין, כי לבעלי עסק מובדלים בעלי דרישות אחרות.
אורח העבודה של דרך אחת לכל תחומי בעלי העסק היא בדרך כלל לא אפשרית במקצוע פרסום אתרים.
שיווק אתרים בגוגל (הקידום האמיתי) מיוצר מאפשרויות כובע שחור וכובע לבן,
אפשרויות הדרושות להגשמת תוצאה ראשונה באינטרנט.
 
באפשרות הכובע הלבן, אנו עובדים ומשפרים בהתאם דרכיו של נציגי מנוע החיפוש. באפשרויות הכובע השחור,
מקדמי האתרים יעדיפו לבדוק את מיקומו של העסק באפשרויות אשר בלתי מועדפות על מנועי החיפוש.
 
משל לאפשרות היא לעבוד במידע מוחמא (נצבע באותו דרגת בהירות של הצבע המרכזי, או ממוקם מחוץ לאתר).
דוגמית שונה תהיה כמו התאמה באתר אחד לכיוון האדם האמיתי אתר שונה למען מנוע החיפוש.
אין כמעט הסכמה לגבי ההכרה כי מקסימום תוצאות מתאפשר אצל שיטת כובע שחור.
ולמרות הכל, משמעותי להבין כי שיטת כובע שחור בעלת פוטנציאל לעורר נזק בלתי הפיך לפורטל שלך,
במקרה ש משתמשים בה יישום במשך תקופת זמן ארוכה.
מנוע החיפוש עשוי לא לאהוב את העסק ולסלק אותו מתוצאות החיפוש (לרוב אף לנצח).
 
למול זה שיטות הכובע הלבן מצויינות בשיווק נקי במנועי החיפוש.
מרב בעלי העסק הולכים להעלות באמצעות הכובע השחור במקום הכובע הלבן
מכיוון שבדרך הזאת מציגים כניסות מיידיות יותר.
למרות זאת, חשוב להבין כי אסכולת הכובע הלבן בעבודת קידום פורטלים בגוגל מספקת תוצאות מעולות אחרי הכול, כיוון שניתן למצוא את התוצאות לאחר זמן רב יותר.
ההחלטה של פורטל או עסק בודד להחליף מאופן קידום מקובלת לצורת קידום מקבילה בדרך הקידום האמיתי היא הכרה גורלית, אשר יש לבחור אותה בעקבות למידה ובעקבות שנשקלו היתרונות והחסרונות שבדרך.
 
כפי שנלמד, קידום אתרים בגוגל בצורה זו היא לא פשוטה,
ומאד בעייתית ליישום באמצעות בחור אשר לא בקי בקידום.

 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה