שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2225
מאמרים: 7185
Like: 59
מאמרים -> טכנולוגיה -> אינטרנט ומחשב
הוסף עכשיו מאמר למדור :
אינטרנט ומחשב
 

דיוור אלקטרוני – בלי מכשולים בדרך


טל ביטון
 
 

אם אתם מחפשים שיטת שיווק נוחה, זולה ויעילה דיוור אלקטרוני ייתן לכם בדיוק את מה שאתם צריכים. זוהי שיטה לגיטימית להפצת פרסומות, מידע, מאמרים, מבצעים וכל מה שאתם רוצים אל קהל היעד שלכם – בין אם מדובר במועדון הלקוחות שנרשמו לקבלת עדכונים או ללקוחות פוטנציאליים שאליהם אתם מגיעים דרך רשימות תפוצה. אם זאת, כמו בכל דבר, גם דיוור אלקטרוני צריך להיעשות כמו שצריך והצעד הראשון הנכון הוא לעקוב אחר הכללים שנפרט כאן.

רשימות תפוצה איכותיות מהוות את הכלל הראשון של דיוור אלקטרוני איכותי. היום אפשר לרכוש רשימות תפוצה מחברות רבות אבל חשוב לסנן ולבדוק היטב איזו רשימת תפוצה של מיילים ניתנת לכם. כתובות המייל צריכות להיות תקינות ורלוונטיות לסוג הדיוור שאתם רוצים להפיץ, ולכן מומלץ להשתמש בשיטה של רישום לדיוור ולעדכונים ולא לקנות רשימות "על עיוור". שיטה נוספת לאיסוף כתובות מייל היא כמובן על ידי הרשמה לאתר לשירות עדכונים. ניתן לייצר הודעה בפייסבוק בעמוד החברה על רישום לניוזלטר ולצרף כך אנשים לרשימה או לחבור לחברות אחרות בעלות אותו תחום עיסוק ולקבל מהן רשימות תפוצה.

כלל נוסף וחשוב לא פחות הוא רכישת מערכת דיוור אלקטרוני מתאימה ואיכותית. חברות רבות פיתחו בשנים האחרונות מערכות תוכן של דיוור אלקטרוני והן מציעות אותן במחירים אטרקטיביים ועם תמיכה קבועה של הצוות הטכני. אם זאת, חשוב לבחור בחברה איכותית ומקצועית ובמערכת שתשרת אתכם ותספק לכם את הפונקציות המדויקות שאתם צריכים. השקיעו זמן ומחשבה בבחירת החברה ממנה אתם רוכשים את המערכת וקבלו את כל ההדרכה, הייעוץ והליווי המקצועי בבחירת המערכת המתאימה לכם.

הניסוח קובע

אין ספק שלאחר שרכשתם את המערכת המתאימה וגיבשתם לכם רשימת תפוצה לתפארת חשוב מאד למצוא את המבנה הנכון של הדיוור. הדבר החשוב ביותר הוא שורת הכותרת של המייל שתגרום לנמען להחליט האם לפתוח את המייל ולקרוא או להתייחס אליו כספאם לכל דבר ולהשליך אותו לתיבת האשפה בדואר האלקטרוני שלו. חשוב להקדיש זמן לניסוח נכון ומדויק של שורת הכותרת, להקפיד על ניסוח קצר וקולע, עם הבטחה למשהו טוב כאשר נכנסים לתוך המייל – הטבה, מבצע, מידע חשוב וכדומה.

גם את המייל עצמו חשוב לנסח בצורה קצרה ויעילה, בלי מריחות וקבצים כבדים שעלולים להאט את קריאת המייל ולבסוף, לגרום לקורא למחוק אותו. הקפידו על שורות קצרות, על תמונות דרך קישורים ברשת כך שהמייל יהיה קל ככל שאפשר ועל עיצוב גרפי מושך לעין.

אין ספק שמערכות דיוור אלקטרוני כיום הן חובה בכל בית עסק, חברה או מוסד שמעניק שירות. אם אתם רוצים להתחיל להפיץ דיוור על החברה והפעילות שלה הקפידו על הכללים הפשוטים האלו ותזכו להצלחה שיווקית ולמפגש עם הרבה מאד לקוחות חדשים.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה