שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2227
מאמרים: 7190
Like: 59
מאמרים -> טכנולוגיה -> אינטרנט ומחשב
הוסף עכשיו מאמר למדור :
אינטרנט ומחשב
 

קידום לעסקים קטנים – אפשרי ובגדול


ליאת מ

ליאת מנדלסון

 
 

 

קידום עסקים קטנים הוא הליך קידום לא פשוט אשר דורש מיומנות רבה. מעבר לכך, חשוב להבין שקידום עסקים קטנים שונה בתכליתו מקידום של עסקים גדולים והסיבה לכך פשוטה: מדובר על עבודה הדורשת ידע רב בתחום לצד טכניקות קידום וכל זאת על מנת להצליח להוביל את העסק לממצב בו הוא יהיה מוכר לגולשים ויהפוך לשם ודבר ברשת האינטרנט.

קידום עסק קטן

קידום עסק קטן כולל בתוכו מספר אלמנטים חשובים כאשר הראשון שבניהם הוא מצב האתר. ננסה לתאר לך את היסטואציה הבאה על מנת להמחיש לך כמה הדבר הנ"ל חשוב.
אנו, כעסק לקידום אתרים, יוצאים מנקודת הנחה שעסק קטן, באופן טבעי, הינו בעל תזרים מזומנים בעל היקף קטן יותר מחברה מוכרת ופופולארית ולכן היכולת שלו להשקיע באתר ברמה מקצועית גבוהה, אתר מושקע מבחינת עיצוב הינו נמוך יותר.

בפועל, בעלי עסקים רבים נאלצים להתמודד עם אתרים בינוניים, בעלי מקצועיות ברמה נמוכה (לדוגמא: קוד אתר מסורבל, מפת אתר מבולגנת המשפיעה רבות על הליך הקידום, ממשק משתמש לא ידידותי כלל וכלל לגולש) וכמובן עיצוב שאיננו תואם את אופיו של העסק. מדובר למעשה על שני קריטריונים חיוניים מאוד בנוגע להליך קידום אתרים באינטרנט של עסקים קטנים.
ולכן, בראש ובראשונה – חשוב לדאוג להם. כמובן, חשוב לציין, שקיימים גם מצבים בהם בעלי חברות גדולות יכולים לעלות לאוויר אתר לא ייצוגי עבור החברה שלהם אך מכיוון שיש ברשותם יכולת כלכלית גבוהה יותר, אנו יוצאים מנקודת הנחה שזה פחות יקרה.

לאחר שדואגים לשני הקריטריונים שציינו לעיל הרי שהרבה יותר פשוט להתחיל בהליך קידום אתרים. האתר נעים למראה, מזמין, הוא מאפשר בזכות ממשק משתמש נוח ונגיש את חוויית הגלישה האופטימאלית וכעת, כאשר הגולש עצמו רוצה להישאר באתר, קידומו של העסק נוח יותר ומאפשר את הקידום שלו בצורה הטובה ביותר.

אז מה בנוגע לקידום אתרים לעסק קטן?

השוני בין קידום עסקים גדולים לקטנים, באופן שאינו מפתיע איש, מתבטא בכך שאת העסק הקטן גולשים פחות מכירים ולכן לא יחפשו אותו באינטרנט ובשל כך "המאבק" של מקדמי האתרים יהיה גדול יותר.
קידום עסקים צריך להתאים לאופיו של העסק ולתקציב שלו – כלומר, אם מדובר על עסק קטן שרק התחיל את דרכו אולי עדיף לבנות לו דף נחיתה ולא אתר גדול ובכך לחסוך לו כסף. אם מדובר על עסק הפונה לאנשים מבוגרים הרי ששיווק ברשתות חברתיות יהיה פחות רלוונטי.

למאמר בנושא הקמה וניהול עסק ברשת, ניתן להקיש על הקישור המצורף: למידע נוסף.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה