שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2209
מאמרים: 7171
Like: 59
מאמרים -> טכנולוגיה -> טכנולוגיה כללי
הוסף עכשיו מאמר למדור :
טכנולוגיה כללי
 

הקץ להמתנה על הקו - שירות הלקוחות עובר ל- WhatsApp


אלון דביר
 
 

מתי לאחרונה רציתם להתקשר לחבר אך במקום זאת פשוט שלחתם הודעה? אם דפוס ההתנהגות שלכם דומה לזה של מרבית  בעלי הסמאטרפון, קרוב לוודאי שגם אתם בחרתם אינטואיטיבית באפשרות השניה. החיים בעידן הדיגיטלי סוחפים אותנו כל כך עד שאנחנו מוצאים עצמנו דרך קבע עסוקים בניהול מספר חזיתות במקביל והכל – דרך הודעות.

למעלה משני מיליארד אנשים עושים שימוש יומיומי באפליקציות המסרים המיידים (כגון WhatsApp, Facebook Messenger, WeChat, Line, KakaoTalk ועוד...) ושולחים למעלה ממאה מילארד הודעות בכל יום!!!

בניגוד מוחלט לכך, פער עצום מתגלה כשאנו רוצים לקבל שירות מהמותגים אותם אנו צורכים.  מי שמעוניין לדבר עם שירות הלקוחות כבר יודע: צריך לפנות לכך זמן מראש (כי ההמתנה בטלפון ארוכה), לנשום עמוק (כי מפלס העצבים עולה מהר מאוד) ולהשתדל לשמור על קור רוח עד שיגיע הרגע המיוחל (והשיחה תענה על ידי בן אנוש אמיתי). המצב הקיים גרוע כל-כך, עד שצרכנים רבים למעשה מוותרים מראש, נמנעים מהרמת הטלפון לשירות הלקוחות ופשוט משלימים עם רוע הגזרה.

את בעיית ההמתנות הארוכות בטלפון פותרות חלקן בהפניית לקוחות למציאת תשובות דרך ערוצי תקשורת אחרים בהם עמודי הפייסבוק, צ'אט באתרים או באמצעות מייל למחלקת שירות לקוחות.

צרכנים רבים העידו שברגע שרוצים להשיג שירות לקוחות של חברה אנו נאלצים לחזור 10 שנים אחרונה ולנסות לתקשר באמצעות ערוצים מיושנים כמו שיחות טלפון למוקדים שונים, פניה באמצעות דואר אלקטרוני ובמקרים קיצוניים אפילו שליחת מסמכים באמצעות פקס.

75% מהצרכנים טוענים שלוקח המון זמן כדי להשיג נציג שירות בשר ודם. בשנה האחרונה 67% מהצרכנים ניתקו את השיחה למוקד השירות בגלל המתנה ממושכת ומייגעת לנציג שירות. נתונים אלה מראים שמרבית הצרכנים אינם מרוצים מחווית השירות שהם מקבלים מהחברות השונות.

הסטארט-אפ Clusters הישראלי משנה את התמונה ומביא עימו בשורה חדשה שמרעננת את חוויית המשתמש!

בעזרת פטלפורמת WEB חדשה וידידותית במיוחד, החברות מקבלות את כל פניות הוואטסאפ של לקוחותיהן ב real time תוך התממשקות למערכת ה CRM  של החברה. בצורה זו, נציגי השירות יכולים לענות ללקוח בצורה מדוייקת ומהירה, ולרתום את כל האפשרויות שוואטסאפ מאפשרת כגון העלאת תמונות, סרטונים וכדומה.

והלקוחות? הם מרוויחים חווית שירות שטרם הכירו: מאחר והשיחה בוואטסאפ מתרחשת בכל מקום היא מותאמת בדיוק ללו"ז העסוק והאינדיווידואלי. בצורה זו, הלקוח נהנה מטיפול בתקלות ומבירורים בשירות הלקוחות תוך כדי עיסוקיו יומיומיים וללא כל צורך לתכנן מראש. את הפתרון החדש, שירות לקוחות דרך וואטסאפ, השיקה קלאסטרס לראשונה בישראל עם חברות תקשורת, סלולר, ביטוח, שילוח, תיירות ומזון.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה