שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2209
מאמרים: 7171
Like: 59
מאמרים -> טכנולוגיה -> מחשבים
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מחשבים
 

חנות וירטואלית רווחית


מורן ספיר

קייטרינג חלבי פזית בוטיק חברה בעלת מוניטין באוכל חלבי בכל ארצנו אם זה אירוע קייטרינג במרכז או בשרון אנחנו נגיע וזאת כי לכם מגיע את ההכי טוב !!

 
 

 

מה צריך לעשות כדי לשמור על רווחיותה של חנות וירטואלית ?

כאשר מקבלים את ההחלטה והולכים לקראת הקמת חנות וירטואלית, רצוי "ללכת על בטוח". כדאי להקים את החנות באתר המתמחה בנושא, מחזיק מספר חנויות וירטואליות ובעל הוכחות מוכחות. ברור שאפשר גם לנסות אתר מתחיל ולגלות שנפלת על מכרה זהב, הצוקרברג של החנויות הוירטואליות, אבל בשביל זה גם צריך ידע כלשהו כדי ללכת עם תחושת הבטן ולדעת ש"הנה, אני הולך עם האדם הנכון". ואם אתם לא בדיוק בתחום, וכל מה שמעניין אתכם כרגע זה באמת לפתוח את החנות הוירטואלית שלכם, לכו על בטוח. מצאו אתר שמחזיק חנויות וירטואליות שמתפקדות כבר לאורך זמן, ודאו שמתפעלי-האתר בקיאים בעבודתם ומכירים את כל הטריקים והשטיקים כדי לשמר את חנות וירטואלית שלכם במיטבה, מעודכנת ככל האפשר ועם חזות מושכת ואינפורמציה מעניינת מספיק כדי למשוך צרכנים פוטנציאליים.

וכדי להבטיח את כניסת הצרכנים הפוטנציאליים, רצוי שכאשר כבר מקימים את חנות וירטואלית, תשקיעו קצת בבנייתה. נכון שעיצוב טוב יקר יותר מעיצוב פשוט, אבל הרי בסופו של דבר אנחנו לא מדברים על בלוקים ומלט... את זה כבר חסכנו מכם. גם את הארנונה שהיתה מגיעה אחרי הבלוקים.  לכן ממש מומלץ להשקיע בעיצוב, לתת פנים מושכות לחנות הוירטואלית שלכם, ולהבטיח שהצרכן הפוטנציאלי לא יירתע ממרכולתך רק בגלל שחלון הראווה שלכם נראה מאוד מלוכלך ולא מסודר.

אחרי חנות וירטואלית כבר רצה באינטרנט מספר חודשים, ניתן להתחיל לחשב עלות מול תועלת. כאן צריך לבדוק את סך כל ההשקעות עד כה בחנות הוירטואלית ובמכירה, לעומת הרווחים. כמובן שיש להתחשב באופי החנות, ולכלול גם את זה בחישוב כשמתכננים הלאה את השיפורים והשינויים המתוכננים כדי לשפר את המאזן.

כדי להגדיל את רווחיותה של חנות וירטואלית שלכם, עכשיו כשאתם כבר מנוסים ועם וותק של מספר חודשים בעסק, דאגו להשקיע בקידום החנות הוירטואלית שלכם ברשת. במידה והחנות לא מקודמת ברשת היא תהפוך לחנות ללא קונים. משלב זה שבו חנות וירטואלית  כבר מצוייה ברשת, ההשקעה הגדולה ביותר הה היא ההשקעה בקידומה ברשת. ככל שמקדמים את החנות הוירטואלית כך היא נחשפת בפני קהל צרכנים גדול יותר.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה