שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2210
מאמרים: 7172
Like: 59
מאמרים -> כלכלה ופיננסים -> כלכלה ופיננסים- כללי
הוסף עכשיו מאמר למדור :
כלכלה ופיננסים- כללי
 

כמה עצות לפני השכרה משרדים במרכז הארץ


איציק דר
 
 

במרחק של 15 דקות נסיעה מתל אביב אפשר למצוא 2.5 מיליון תושבים, עוד 10 דקות נסיעה וכבר יש לכם מעל 3.2 מיליון אזרחי מדינת ישראל שגרים באחד האזורים הצפופים בעולם. תל אביב היא גם עיר תיירות, מרכז עסקים, והיא פועלת 24 שעות ביממה גם בתחום התרבות והפנאי. לכן, מעל 80% מהעסקים בישראל מרוכזים באזור זה, ו-100% מהעסקים הגדולים נמצאים במרכז במידה כזו או אחרת. השכרה משרדים במרכז הארץ היא חיונית לשמירה על מרחק נסיעה אידיאלי מהלקוחות, ספקים, שותפים לעסקים ונותני שירות ולכן חשוב לבחור בקפידה מיקום טוב שישרת את העסק נאמנה.

למה כדאי להישאר במרכז ?

הטבות המס מפתות יותר ויותר ואולי למפעלים ועסקים מסוימים זה אכן משתלם לוותר על השכרה משרדים במרכז הארץ. אך כל עסק שהוא מותג – חייב ללא ספק לקיים שירות\ נציגות בתל אביב או באזור גוש דן . הלקוחות השונים מצפים לכך מכול בית עסק ומרכזים בעצמם את הפעילות שלהם במרכז ולכן השכרה משרדים במרכז הארץ היא חובה למותגים. בתי עסק שהם לא מותג מיוחד אבל כן מתמחים במתן שירות ייחודי, מוצרים נדירים, מתבססים על קהל יעד שאינו חתך נורמאלי של האוכלוסייה חייבים גם הם להחזיק את העסק\משרדים בתל אביב או בגוש דן משום שרק שם הם ייהנו ממגע מקסימאלי עם הלקוחות. 
למרכז יש גם חסרונות – ככל שתתקרבו לתל אביב השכירות שלכם תעלה יותר ויותר, תהיה לכם פחות חנייה ובכלל תתמודדו עם צפיפות ופקקים וגם ותשלמו יותר על שירותים שונים שהעסק שלכם צריך(פשוט כי זה המרכז). מנגד יהיה לכם קל משמעותית למצוא עובדים מתאימים, תוכלו להנות מיותר שירותים ביותר שעות ותוכלו לנצל את התחרות לקבל מחיר טוב על השכרה משרדים במרכז הארץ.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה