שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2210
מאמרים: 7173
Like: 59
מאמרים -> לימודים וחינוך -> פסיכומטרי
הוסף עכשיו מאמר למדור :
פסיכומטרי
 

קניות חכמות בשוק הפסיכומטרי


איתמר מנשה
 
 
 
קורסי פסיכומטרי נהפכו למצרך מבוקש בשנים האחרונות, מה שהוביל את התחום להתפתחות ענפה ובנייה ופיתוח של פתרונות חכמים. לא עוד קורס בסיסי ואחיד, אלא מגוון עצום של אפשרויות פרושות בפניכם בדרך לאקדמיה. רגע לפני שאתם בוחרים איך ואיפה ללמוד, אנו מזמינים אתכם להבין מעט יותר על מה זה אומר ללמוד לפסיכומטרי.
 
רוב האנשים שעברו את הלימודים והמבחן בשיטות הישנות זוכרים הרבה סבל, שעות של חרישה, קושי גדול בנקודות החלשות שלהם, והמון המון שוקולד. היום הצטבר מספיק ניסיון ומומחים לנושא יצרו חתכים יותר ויותר מדויקים של הלימוד, מה שמאפשר לכם "להתגלח על הזקן" של האחים הגדולים שלכם, וליהנות מקורסים הרבה יותר מדויקים.
 
אין דבר כזה "סטנדרט" – אתה מיוחד!

אחד הדגשים החשובים שצפו ועלו בתחום הוא שכמו בכל מוצר או שירות, אנשים מחפשים הכרה באינדיבידואל. אתה
מיוחד, ואת מיוחדת. הצורך המשותף שלכם – להתקבל לאקדמיה במקום ובתחום אליו אתם רוצים, מתחלק אצל כל אחד מכם לתתי-צרכים קטנים ואישיים מאוד. הבנה כי כדי להצליח להוציא את המיטב מכל תלמיד דורשת התייחסות שונה ויציאה מהשבלונה יצרה את המרחב הלימוד החדש, המרחב המותאם אישית.
 
אצל כל אחד ואחת יש יכולות שונות, ועקב-האכילס שלכם לא נמצא באותו המקום של זה שיושב לידכם בשולחן הלימודים. הראיון האישי לפני תחילת הקורס, משהו שהיה בעבר מעין "שלב אוטומטי בלתי-מחייב" הפך כיום לשער עיקרי לכניסה ללימודים. הראיון או השיחה הראשונית הופכים לכלי-עיקרי בהתאמת המערכת אליך, והמשך העבודה עם מדריך-אישי לפסיכומטרי שיודע איך לעבוד איתך באופן פרטי ומותאם אליך הוא שלב מתבקש מאליו.
 
הביקוש משחק לטובת התלמידים
 
אחד היתרונות הבולטים של השוק-החופשי הוא שאיפה שיש ביקוש, הצרכן זוכה. הביקוש הרב הוא ה שיצר כאן את ריבוי האפשרויות והיכולת להתאים אישית. איפה שיש שוק, שם יש נישה. מי שחכם מספיק ימצא גם תתי-נישה, וידאג לכל אחד מהם בצורה הטובה ביותר. כך בונים הצלחה, וזה בדיוק מה שהמובילים בתחום הפסיכומטרי עושים. מגוון כמו קורסים ללקויות למידה, למגזר החרדי, למועמדים לרפואה, ועוד הרבה סוגים, לא היה קיים בשוק זה עד לפני כמה שנים.
 
מטרת בית-הספר, אם הוא עובד בצורה חכמה, היא לא להרוויח כסף, אלא שאתם באמת תצליחו. אם בית-הספר מציע קורס הכנה לפסיכומטרי שבאמת מייצר תוצאות גבוהות, הוא מעלה את הסטטיסטיקות שלו. הצרכן, שהוא אתם, הוא חכם בימינו. יש לכם גישה למספרים, ורשת האינטרנט מגישה לכם את כל הנתונים בלחיצת כפתור. אם התלמידים מצליחים שוב ושוב – ביה"ס כבר יהפך לידוע וממותג כהצלחה. לכן בית-ספר רציני ידאג להביא את התלמידים לסטנדרט הגבוהה ביותר, ובשביל זה, מה לעשות, צריך לעבוד איתכם אחד על אחד ולהתאים לכל אחד את המסלול האידיאלי בשבילו.
 

 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה