שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2369
מאמרים: 7363
Like: 59
מאמרים -> מדעי החברה -> מדעי החברה כללי
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מדעי החברה כללי
 
על כל איש מכירות להשתמש במירב הכלים המקצועיים שלנו על מנת לדחוף את מערך המכירות ולהגיע אל הצלחות ועמידה ביעדים, גם כאשר מדובר על תקופות מאתגרות יותר. כבעלי ארגון ומנהלים אסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר ויש לשאוף לרמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך התפתחות ושיפור מתמיד גם באמצעות סדנת מכירות תקופתית לכל אנשי המכירות.
המשך קריאה
כיום, בעקבות הביקוש הרב ניתן לראות כי חברות רבות מציעות מגוון רחב של סדנאות וקורסים לשיפור יכולות המכירה. קורס מכירות מקצועי הפך בשנים האחרונות להכרח של ממש עבור כל מי שעוסק במכירות בדרך כזו או אחרת, עבור עובדים רבים, מנהלים מחברות וארגונים שונים ועוד. כאמור, בעקבות הביקוש וההיצע המגוון והרחב רבים נוטים לעשות טעות אחת נפוצה בעת בחירה ורכישה של קורס מכירות.
המשך קריאה
סיקור של שיטת הטיפול הקוגניטיבית התנהגותית, תיאור כללי של מס' דברים עיקריים המאפיינים את השיטה ואת היעדים שלה בעת טיפול בבעיות חרדה.
המשך קריאה
5 עקרונות בעזרתם בעלי מקצועות חופשיים ובעלי עסקים יסייעו ללקוח הפוטנציאלי לקבל החלטת רכישה בלי "למכור" לו. הדרכת מכירות למי שלא רוצה למכור!http://drsolan.com/%D7%9B%D7%99%D7%A6%D7%93-%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%9C-%D7%90%D7%93%D7%9D/
המשך קריאה
יהול הידע הארגוני הינו נושא אשר הנמצא בשיח העסקי כשני עשורים (Koenig 2012) לפחות, ועדיין כמה ארגונים באמת יכולים לומר על עצמם שהם מנהלים את  הידע הארגוני שלהם ברבדים הגלויים שלו ? המשאבים הניהוליים הנדרשים בכדי להפוך את הנתונים הסובבים בארגון ומחוצה לו למידע אותו ניתן להפוך לידע, נדחקים לא פעם הצידה אל מול המשאבים הניהוליים הנדרשים לתפקוד הארגוני היומיומי. ם לאחר שהגענו למדרגת הידע, האם אנו מודעים לקיומו. האם העובדים והמנהלים שלנו מודעים לקיומו של הידע הזה העשוי לשקף יתרון תחרותי ארגוני בסביבת הארגון ? נתונים -> מידע -> ידע -> מודעות    
המשך קריאה
"המסקנה שלי היא שאנו חברה הזקוקה בדחיפות לחזון עדכני שיעסוק בדמותה של המדינה, בערכיה, ביחסים הראויים בין מדינה ודת ובאמנה חברתית שתעסוק ביחסים בין מרכיביה השונים של החברה הישראלית.   
המשך קריאה
כדי לענות על השאלה הזו, צריך לבדוק איזה תפקיד המריבה תופסת ביחסים בין בני הזוג או בני המשפחה. ניתן לראות מריבות מסוגים שונים, ומטרות סופיות גלויות או מניפולטיביות בין בני זוג או בני המשפחה. דפוס המריבה, בחלק מהמקרים, תהיה לו השפעה בין דורית בין בני המשפחה הגרעינית. זאת אומרת, שהילדים ילמדו את דפוס המריבה של הוריהם וישתמשו בזה מולם ומול אחרים. אם ההורים ידעו לריבי "נכון" כך גם הילדים ילמדו זאת. בדרך כלל הילדים אינם חלק מהמריבה בין ההורים אך הם מודעים להשלכות שעלולה המריבה לגרום לתא המשפחתי.
המשך קריאה
על מנת לשמור על המנדפים נקיים, יש לפעול על פי הכללים הבאים: בכל התקנה של מנדפים, יש להתייעץ עם החברה המתקינה את המנדפים על הדרך הנכונה ביותר כדי לשמור על המהלך התקין של המנדפים. סבירות כי הוראות היצרן יהיו משולבות עם הנחיות החברה. זאת משום שהיצרן רושם את ההוראות הכלליות עבור כל מנדף מאותו הסוג שנרכש, אך החברה עצמה מודעת לגורמים נוספים שיש לקחת בחשבון.
המשך קריאה
הילדה אוהבת תכשיטים? היא אוהבת לשיר? אפשר לערוך הפעלות מסוגים רבים ושונים בהתאם לגיל המוזמנים והעדפות הילד. ניתן, לדוגמא, לצלם קליפ בהשתתפות הילד וחבריו. כמו כן, תוכלו להזמין מאפרת מקצועית שתדאג לאיפור מיוחד. לאחרונה, גם קעקועים הפכו למצרך מבוקש וילדים אוהבים לבחור להם אחד. הפעלות ופעילויות אלה יתאימו למגוון תחביבים ולגיל המשתתפים.
המשך קריאה
אופן משלוחים זה מאפשר לאנשים לקבל שליטה גבוהה במוצרים שהם רוכשים. לא עוד נאלצים לקנות מוצרים מסויימים רק מפני שמקביליהם לא מיובאים לארץ. לא עוד מחויבים במחירים גבוהים למדי עבור מוצרים ייחודיים שכן מיובאים לארץ. השליטה עוברת לידי הלקוח, וזוהי מגמה שהולכת ומתחזקת בצרכנות הישראלית ובכלל. באופן ברור נוצרת מגמה של צרכנות אישית, נבונה המתאימה לצרכיו של הצרכן.
המשך קריאה
1-10 מתוך 11 הדף הבא >>

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה