מאמרים בחינם - Like2Read | נחיצות תרגילי הכח והאירובי עם או בלי מאמן כושר אישי
שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2193
מאמרים: 7153
Like: 59
מאמרים -> ספורט -> ספורט כללי
הוסף עכשיו מאמר למדור :
ספורט כללי
 

נחיצות תרגילי הכח והאירובי עם או בלי מאמן כושר אישי


דני דואני

Gofitness - מאמן כושר אישי שלך בכל עיר!

 
 

 

ישנם מספר סוגי פעילות שנוכל לעשות בין אם לבד ובין אם בהנחייתו של מאמן כושר אישי צמוד. על מנת להבין את ההבדלים ולאיזו מטרה כל סוג פעילות נחוץ, תחילה נסביר כי פעילות אנאירובית היא למעשה פעילות גופנית שבה השריר עובד בעוצמה גבוהה אך לטווח קצר - לדוגמא תרגילי כח במכשירים או משקולות בחדר הכושר, בניגוד לפעילות אירובית או מה שמכונה "סיבולת לב-ריאה" שהיא פעילות בד"כ מונוטונית אך מתמשכת.

פעילות אנארובית עם מאמן כושר אישי

פעילות אנאירובית נחוצה למעשה לכל מי שנדרש להפעלת מאמצים גדולים לטווח זמן של כ-8 שניות אך למעשה טובה ומומלצת לכל המעוניין לחזק אצלו את מסת השריר וצפיפות העצם. בסופו של דבר מומלץ לשלב בהנחיית מדריך כושר אישי את שני סוגי הפעילויות כיוון שפעילות אנארובית לא תורמת מספיק לחיזוק כושר גופני כיוון שהלב לא נדרש במקרה זה להגיע לדופק מטרה כפי שקורה בפעילות אירובית אלא שתרגילי כח או פעילויות אנארוביות של ריצות קצרות ומתפרצות או קפיצות לגובה וכדומה מטרתן למעשה לפתח את הכח של המתאמן. פעילות אנרובית לא צורכת חמצן כמו פעילות אירובית ולכן לא תשיג אותה תוצאה בשריפת שומנים אך בעבודה על שרירים מסויימים ניתן לעצבם בנפרד ולשים למעשה דגש על השרירים הרצויים לנו במידה ומטרתנו עיצוב הגוף במקומות מסויימים ולאו דווקא שריפת שומן כללית. כמו כן ניתן באותו אופן לשפר את תפקודם של שרירים שפחות באים לידי ביטוי בפעילות האירובית או שפחות משתמשים בהם בחיי היום יום. ניתן כמובן לעשות זאת לבד באופן עצמאי אך כמו בתחומים אחרים גם כאן יש ערך מוסף לעבודה עם בעל מקצוע בדמות מאמן כושר אישי

פעילות ארובית – מומלצת גם היא תוך הדרכה ופיקוח צמודים

שיפור התפקוד הכללי בחיי היום יום קשור למעשה בעיקר לפעילות האירובית. זוהי פעילות שזקוקה לחמצן לשריפת שומנים בניגוד לשריפת גליקוגן שבשריר שמתרחשת בפעילות אנארובית. פעילות אירובית היא פעילות המפעילה שרירים רבים לאורך זמן כמו הליכה, ריצה, אופניים ושחיה כאשר את שלושת הראשונות ניתן כמובן לבצע גם על מכשירים בחדר הכושר וכן בהנחיית מאמן כושר פרטי. בדרך זו הלב מגיע לדופק מטרה שנקבע לצורך האימון כאשר מאמן כושר אישי יידע לקבוע עבור כל מתאמן לפי נתוניו האישיים לאיזה דופק עליו להגיע כדופק מטרה לאימון ולשמור עליו במידה ומטרתו הינה שריפת שומנים (דופק נמוך יחסי) או דופק גבוה יותר אם מטרתו היא דווקא שיפור סיבולת לב-ריאה.

שילוב פעילות אירובית עם אנארובית בהנחיית מאמן כושר אישי

לסיכום ניתן למעשה לומר שלרובנו נחוצים שני סוגי האימונים ורצוי לשלב ביניהם נכון תוך הנחייה של מאמן כושר אישי שיידע איך לתכנן זאת נכון עבורנו. מאמן כושר אישי שיברר איתנו מה מטרתנו באימון ויידע לשאול את השאלות הנכונות על אורח חיינו יידע גם לעשות את ההתאמות הדרושות בשילוב הנ"ל עבורנו באופן המיטבי. מאמני כושר אישיים כאלה שמגיעים לבית המתאמן במידה ויבחר בכך פרוסים למעשה בכל רחבי הארץ ולמשל מאמן כושר אישי בנתניה או מאמן כושר אישי ברמת גן 


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 2 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה