שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2125
מאמרים: 6954
Like: 59
מאמרים -> ספורט -> ספורט כללי
הוסף עכשיו מאמר למדור :
ספורט כללי
 

שיטת הסופר סלואו -תוצאות מהירות במינימום זמן


אנה קוגן
 
 

 

כל אחד חולם על גוף מושלם, כמו של הדוגמניות וכוכבי הקולנוע. אבל לא כולם יודעים שהחיוך חסר הדאגות של אותם כוכבים מגיע אחרי אימוני כושר ועבודה שעתית עם תזונאי! או בקיצור, לא לפשוטי העם. אחרי יום עמוס, שעתים בחדר הכוש,ר והחסה לארוחת ערב החיוך הזה נראה אמתי מתמיד. אז מה אפשר לעשת כדי לשמור על עצמך בכושר ובלי הרבה זמן וכסף? כאופציה ניתן לנסות כיוון חדש, אימון בסגנון אמריקאי חדש, סופר סלואו.

 

מה הוא בעצם אימון סופר איטי(סס)? סוג זה של אימון הוא גרסה איטית של פעילות גופנית שגרתית. מפתח השיטה הוא קן הצ'ינס שאחרי שעות של התבוננות ומחקר הבין והוכיח שאימונים של שעות רבות אפקטיביים במידה זהה לאימון של כרבע שעה אבל בהילוך איטי! השרירים מתאמצים יותר אם המאמץ הוא איטי. נסה להרים משקולת של קילוגרם בודד בהילוך איטי, אפילו ל-10 חזרות, בפעם הראשונה סביר להניח שזה לא יצליח. לפי השיטה של ​​האצ'ינס הרמת המשקולת (כמו גם כפיפות בטן, מתח, מתיחות, וכו ') תבוצע למשך 10 שניות, וההורדה למשך 4-6 שניות. לתרגילים מסוג זה מספיקות 4-8 חזרות איטיות בכדי שהשריר יקבל עליו את מלוא המאמץ. בקצב הזה, ניתן לאמץ כל קבוצת שרירים: יד אחורית, יד קדמית, ישבן, בטן גב וכו' . אימון אירובי מקדים לא צריך להימשך יותר מ15-20 דקות. לאחר מכן השרירים זקוקים למנוחה של לפחות יומיים כדי לחזור לעצמם באופן מלא. התוצאה היא מאמץ מלא של השריר ב2 אימונים בשבוע של 20 דקות כל אחד. זה מספיק כדי להביא את הגוף למצב הרצוי. מצב זה של אימון הוא אידיאלי עבור מתחילים, אם מאחוריך כמה שנים ללא אימונים וספורט, הס"ס הוא הפתרון  בשבילך. יתרון נוסף של האימונים האיטיים – כמות הפציעות כתוצאה מהאימון יורדת כמעט ל0.

 

 

עוד נקודה חיובית בסס - שימוש חסכוני באנרגיה. במהלך פעילות גופנית ממושכת בקצב מהיר הגוף שורף הרבה קלוריות, הדבר גורם להתקפים של עייפות ורעב, שאיתם קשה להילחם. וכולנו יודעים שכדי לבנות שריר, הגוף זקוק לחומרים מזינים. בשיטת הסופר סלואו, נבנה את אותה כמות השריר כמו באימון איטי, תוך ניצול אנרגטי גבוה יותר. ולמרות זאת שריפת הקלוריות בזמן האימון האיטי עדיין מתבצעת וכן מאיצה את עצמה בזמן שאחרי האימון.  

 

חשוב  להזכיר כי בהרזיה הדיאטה והרגלי האכילה משחקים תפקיד חשוב יותר מהפעילות הגופנית. ניתן להיפטר מהשומן העודף באמצעות הימנעות מאכילת סוכרים ושתיה של ליטר וחצי עד 2 ביום של נוזלים לא ממותקים. אם בתקופה הראשונה של האימון אתם עדים לעליה במשקל, אין צורך להיבהל או להפסיק להתאמן, מפני שכנראה מדובר בבניה של מסת שריר.

 

את עיקרון הסופר סלואו הסברנו, עכשיו בואו את הכללים הבסיסיים של האימון. חשוב להדגיש שבאימון סס הכלל של כמה שיותר-יותר טוב, לא עובד.

 

במהלך אימון אחד, בצע לא יותר מ 8 תרגילים.

העלייה תוך 10 שניות, הירידה תוך 4-6 שניות.

לא יותר מ 3 אימונים אינטנסיביים בשבוע, ככל שהמשקלים גבוהים יותר, מתאמנים פחות.

אימון לא צריך להימשך יותר מ 20 דקות.

מינימום הפסקות בין התרגילים, באופן אידיאלי – ללא הפסקות.

בעת פעילות גופנית בכל מקרה לא לעצור את הנשימה.

על מנת להשיג תוצאות אידיאליות יש להקפיד על צורת אימון אחידה למשך בין 6-8 שבועות.

 

אלה הם הכללים הבסיסיים של אימון הסופר סלואו. האפקטיבית של האימון האיטי הוכחה מדעית. בגלל כמות הפציעות הנמוכה במהלך אימון שכזה, הוא מומלץ גם לחולי מחלות שרירים. כאשר בוחרים סוג כזה של ספורט חשוב שיתאים לאורח החיים שלכם. אימון הסופר סלואו מכונה גם לפעמים, ספורט לעצלנים, אבל בעולם של היום מה שחשוב הוא כמובן התוצאה ופחות הדרך. יכול להיות שאימון הסופר סלואו הוא בדיוק מה שחיפשתם כי 40 דקות פנויות בשבוע יש לכולנו. אז שנהיה בריאים!


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 0 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה