שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2224
מאמרים: 7183
Like: 59
מאמרים -> עבודה -> מציאת עבודה
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מציאת עבודה
 

להיות מקצוען בתחום המכירות


דורון עמית

דורון עמית, יועץ עסקי,יועץ עסקי לעסקים קטנים,יועץ עסקי לעסקים במשבר, יועץ שיווק, מלווה ומגביר מכירות 

 
 
ליצור סימפטיה.
ליצור מערכת קשר עם לקוח כול זאת על מנת למצוא חן וקשר אנושי טוב בין מוכר ללקוח.
ראו, לא מדובר כאן בהתחננות, או בחינחון, או בהורדת ראש, או בהריגת אגו.מדובר כאן במקצועיות של איש מכירות מול לקוחות, מדובר כאן בחלק ממקצועיות המחייבת כול איש מכירות ולא משנה איזה מוצר או שירות הוא ימכור.
 
כ יועץ עסקי אני בדרך כל ממליץ ללקוחות לשכור להם אנשי מכירות, להגדיר להם מה הגבולות שלהם, לספר להם מהו הרווח הגולמי או התפעולי של העסק או החברה ולשלוח אותם אל הלקוחות עם כול המידע שיכול לעזור להם בביצוע המכירה. למעשה הרעיון הוא שאיש מכירות צריך גם לבצע מכירה הווה אומר סגירה וברגע שיש בידו את המידע מה זאת עלות גולמית ועלות תפעולית הוא יכול לדעת מתוך עצמו עד לאן הוא יכול להגיע עם לקוח למטרה של סגירה.
 
כ מי שנותן ייעוץ עסקי יש אנשי מכירות שיודעים כי מוצר עולה לדוגמא 10 ש"ח ואז במידה וימכור אותו ב-14 ש"ח אזי מבחינתו הרווח היה 40% אבל זה למעשה לא נכון כי העלות התפעולית חסרה מעיניו של איש המכירות.
 
כ יועץ שיווק אני עומד על כך שאיש מכירות יהיה מצויד בעלות המדויקת של המוצר או השירות שהוא מוכר וזאת על מנת לתת לו את היכולת לקבל החלטות בקשר לעלות המכירה ונקיון בראש ליצור את הקשר הנכון עם הלקוח. איש מכירות טוב צריך פחות להתעסק עם כספים ועלויות ויותר למכור את המוצר או השירות דרך התחכום של עצמו.
 
יש פעמים שאיש מכירות לא יצטרך להשתמש בנשק המחיר, זאת תהיה סוגיה שאפשר לעבור עליה ביעף, איש מכירות עבודתו קשה יותר בדרך בה הוא מחוייב להעביר את המסר ללקוח, את המסר ולא את הכסף, כי למסר יש ערך ולעלות סתמית אין ערך ממשי כלפי הלקוח. 
 
יש הטוענים כי רק המחיר קובע ובזה הם טועים בגדול, המחיר הוא חלק תוצאתי של מכירה נכונה, המחיר הוא לא הפתיח! נכון! לקוחות היום התרגלו לשמוע "מחיר" ב פתיח של שיחת מכירה אם זה בטלפון או בפגישה מתוכננת אבל אתם תתפלאו עד כמה דברים נוספים מענינים את הלקוח הפוטנציאלי בשלב של המכירה עצמה.
 
על מנת להיות "סופר" במכירות חייבים אנשי מכירות לעשות ולהשלים יידע וגישה כיצד צדים מכירות.

 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 0 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה