שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2588
מאמרים: 7627
Like: 59
מאמרים -> עבודה -> מציאת עבודה
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מציאת עבודה
 

מי מוכר יותר טוב, גבר או אישה?


אילת יהושוע

אילת יהושוע- מנהלת כ"א בחברת הולמרקום :

חברת קד"מ המספקת פתרונות שיווק מתקדמים וייחודיים. מתמחים בדיול בנקודות מכירה, תערוכות, כנסים והפקת אירועים.

פירוש המילה הולמרקום הינו חותמת איכות המהווה את הד.נ.א. בפעילויות בהם אנו לוקחים חלק.

אנו מאמינים כי המעורבות שלנו, הגמישות המחשבתית, הזמינות וסיעור המוחות עם הלקוח מהווים את מפתחות ההצלחה של כל פעילות.

 http://www.hallmarcom.co.il/

 
 

 

לכל מי שחשב שאני הולכת לתת תשובה חד משמעית לעניין הזה, מתנצלת מראש מאחר ואין ממצאים חד משמעיים בנושא זה. אך אל דאגה יש לי תשובה לכל אותם מסתייגים- הכל טמון במהות המוצר אותו מוכרים.

באופן כללי על מנת למכור "טוב יותר" איש/ת המכירות צריכים להאמין במוצר אותו הם מוכרים. כאשר הם מרגישים אליו חיבור, מלאכת המכירה תהיה קלה יותר בעבורם מאחר והם יוכלו לתת דגש על יתרונותיו של המוצר באופן כזה שיעלה על חסרונותיו. ברגע שאיש/ת המכירות יביעו בטחון בנקודות המכירה, הלקוח יחוש בנוח עם המוצר. בנוסף כאשר הלקוח מראה התנגדויות והמוכר לא נכנע אליהן, הלקוח מרגיש חסר אונים עם הניסיון שלו לתת למוצר דמוי שלילי ולאחר מכן מרגיש מחויבות אל המוצר. תהליך זה שמתרחש כראוי- מגביר את סיכויי הקנייה של הלקוחות.

למרות כל זאת, קיימת ייחודיות לנשים וגברים כמוכרים/ות במעמד הקנייה ואכן ניתן לנצל אותה ולהתאימה לאופי המוצרים. אם חברתכם עומדת בפני האפשרות לקדם את מוצריה, על מנת לעורר את המודעות והחשיפה של קהל היעד והמטרה,  קיימת בפניכם  האפשרות לעבוד עם חברה חיצונית.

קיימות חברות רבות העוסקות בתחום זה, חברות דיילות וחברות קד"מ, אשר ביחד עם חברת קד"מ מקצועית ניתן לבנות תוכנית עבודה שתוביל לעמידה ביעדים איכותיים וכמותיים של חברתכם. לאחר השלמת תוכנית העבודה, החברה החיצונית תפנה למאגרי העובדים שלה ותתחיל לחפש את העובדים העונים לפרופיל המבוקש.

לדוגמא: מוצר להכנת משקאות ביתיים- קהל היעד הוא בתי אב השותים משקאות מוגזים, שכן מוצר זה יכול להיות שימושי בעבורם וחסכוני- הוא נותן  מענה אידאלי לצרכים שלהם. לפרויקט מסוג זה, נעדיף להעסיק גם נשים וגם גברים מאחר וקהל היעד של המוצר הוא גם נשים וגם גברים.

מוצרי קוסמטיקה- כפי שציינתי קודם לכן החיבור למוצר חשוב מאוד, לכן במקרה זה נעדיף להעסיק נשים. כלומר דיילות מכירה, אך כאשר בונים את פרופיל העובדים לא מספיק להתייחס רק למין העובדים אלא יש לקחת בחשבון שיקולים וגורמים נוספים . למשל:

*דיילות דוגמניות- כאשר מדובר על קוסמטיקה נעדיף להעסיק נשים מטופחות שמודעות לעצמן ומתחברות לקוסמטיקה, כך יוכלו למכור בקלילות את המוצרים.

*גיל-אם מדובר במוצרים שמתאימים לקמטים מן הסתם לא נבחר בדיילות צעירות שהעור שלהן זוהר וחלק. נחפש דווקא את הדיילות המבוגרות יותר שמייצגות את מהות המוצר.

מוצרי ספורט- אבקות חלבונים למשל, נעדיף להעסיק גברים שריריים  מהסיבה הפשוטה שהרוב שצורך מוצרים מסוג זה הם גברים שמטרתם לפתח שרירים.

לכן, הסוד בלמכור "טוב יותר" לא קשור למין המוכר אלא לטיב ההתאמה בין פרופיל איש/ת המכירות לבין המוצר אותו הם אמורים למכור...


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 2 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה