שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2210
מאמרים: 7172
Like: 59
מאמרים -> עבודה -> קורות חיים
הוסף עכשיו מאמר למדור :
קורות חיים
 

השוואה בין מענה קולי אוטומטי למענה אנושי לעסק- נצחון מוחץ למענה האנושי


טל גת
 
 

התאמת מענה קולי לעסקים לעסק:

מענה קולי לעסקים חייב להיות מותאם לצורכי העסק. לכן, אם מדובר בעסק קטן יחסית שמכיל אנשי צוות ספורים יש להתאים מערכת כדוגמת מערכת ניתוב שיחות. אולם, אם מדובר בעסק שכולל הסתעפויות רבות של אנשי צוות ותחומי שירות יש להיערך בדרך שונה לחלוטין. במקרים כאלו יש צורך במערכת מתקדמת יותר של ניתוב שיחות וכן פונקציות מיוחדות שתפורטנה בהמשך. עבור התאמת המערכת הנכונה של מענה קולי לעסקים יש להכיר את האפשרויות השונות וכן להבין מה הם המאפיינים של העסק שמציבים בפניכם אילוצים מיוחדים.

מענה קולי לעסקים- אפשרויות קיימות:

המערכת הפשוטה ביותר היא בדרך כלל זו של מענה קולי אוטומטי המציע למתקשרים ללחוץ על ספרה המתאימה לאדם אותו הם מחפשים. למשל, עבור שירות לקוחות לחצו על מספר X. או, עבור מזכירות ראשית לחצו על.. וכן הלאה. במערכות אחרות ייתכן כי לכל איש צוות תהייה מספר שלוחה שניתן יהיה להקיש מיד לאחר החיוג לעסק וכך לקצר את התהליך. כאשר מדובר בעסק רחב עם מערכת מזכירות עמוסה במיוחד, יש לשקול הוספת פונקציות ייחודיות. למשל, פונקציה שאומרת לפונה הממתין על הקו מה הוא מספרו בטור. זו היא פונקציה בעלת יתרונות רבים עבור הפונים שעלולים להמתין זמן רב עד למענה.

הקלטת מענה קולי לעסקים:

המענה הקולי צריך להצטייד בקול מתאים. למשל, קולות ילדותיים או לא ברורים בהחלט לא מתאימים עבור מענה קולי לעסקים. על הקול להיות ברור, נעים לאוזן ומזמין. כמו כן, צורת הקראת התוכן צריכה להיות ברורה מספיק וכזו שמאפשרת ללקוח להבין בדיוק מה הוא צריך לעשות לצורך קבלת המענה.

שילוב קטעים מוזיקליים:

כמובן שזמן המתנה עשוי להיות ארוך ובזמן זה יש לשלב תכנים מוזיקליים נעימים לאוזן לצורך הענקת תחושת נינוחות לפונים. כמו כן, במידה ואין מענה בשלוחה מסוימת יש להשאיר הודעה מסודרת המסבירה כיצד ניתן להשאיר הודעה ומה הוא האופן בו יצרו קשר בחזרה עם הפונה. יחד, שילוב כל האלמנטים המתוארים יוצרים מערכת מענה קולי איכותית, זמינה, נגישה לפונים ומעודדת תקשורת עם העסק.

לסיכום- הישראלי החדש כבר יודע שרק אם הוא מקבל מענה אנושי מהעסק אליו הוא יתקשר אזי יושב בעל העסק והבין שכל פנייה לעסק מספיק חשובה.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 0 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה