שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2227
מאמרים: 7190
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק
הוסף עכשיו מאמר למדור :
פרסום ושיווק
 

איך לגשת לכתיבת מאמר איכותי


המשתמש טרם עידכן את החתימה שלו.
 
 

 

שלב ראשון בכתיבת מאמר הוא בחירת הנושא. צריך לשים את הדגש בהבנה של הנושא המורחב והכללי שיעמוד מאחורי המאמר כולו ולבחור את הכותרת הממוקדת עבור התוכן בהתאם. צריך להבין במקביל את מטרת המאמר. במידה והמאמר נועד לשמש למטרות חינוך, המאמר צריך להיות כמה שיותר אינפורמטיבי ובשפה מובנת לקורא. במידה והמאמר נועד לשימושים מסחריים, כמו קידום ופרסום, יש לשים דגש למילות הקישור בתוכן, עיצוב מבנה המאמר ותכני השיווק השתולים בו.


על מנת להגיע לנושא עליו נרצה לכתוב את המאמר, צריך לעשות סיעור מוחות אודות הרעיון הכללי. כותבי תוכן מתחילים את עבודתם במחקר אודות נושא כוללני, נוקטים בדרך את עמדתם ומחלקים את הרעיונות שעלו במוחם לנקודות או לשאלות.


השלב הבא בכתיבת מאמרים הוא התאמת התוכן לקהל היעד. על מנת לעניין את הקורא צריך לדעת מה המאפיינים שלו. למשל, אם הקוראים הם סטודנטים בפקולטה מסוימת, יש להיעזר במאמר בגינונים אקדמאיים שיעשירו את דעת הסטודנטים ויגרו אותם להמשיך ולקרוא במאמר עד סופו. דוגמא נוספת יכולה להיות קוראים באתר רפואי. אז המאמר צריך להכיל מידע רפואי ומדעי שימסור לקוראים את התוכן המדויק ביותר אודות המחלה או המקרה עליו הם רוצים לדעת.


כותבי תוכן מקצועיים תמיד יעטפו את המאמר שלהם בכמה נקודות שאותן הם מרחיבים. כך, ניתן להתמקד בנושאים רבים תוך איחוד מושלם בין כולם. החלוקה לנקודות מונעת כתיבה של תוכן נטול ערך והיא תורמת לקידום פרוייקטים שיווקיים המסתמכים על המאמר הנכתב.


השלב הבא יהיה כתיבת המאמר עצמו. חשוב לשים לב לשגיאות כתיב, הזחות וסימני פיסוק. על מנת לעניין את הקורא יש ליצור תוכן ממוקד, שלא חוזר על עצמו ובעל ערך. ניתן לפרסם את המאמר שכתבתם באתר המאחסן מאמרים בחינם ובכך להרחיב את קהל הקוראים.


 
 

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה