שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2224
מאמרים: 7183
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> מיתוג
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מיתוג
 

אבי שומר - 5 טיפים לשיפור מצב העסק


אבי שומר

אבי שומר – שפתח את חנות הספרים הראשונה שלו בגיל 26, כיום אבי שומר עומד בראש רשת החנויות "צומת ספרים" אשר מונה כ-90 סניפים ברחבי הארץ.

 
 

אבי שומר כתב לנו מניסיונו האישי בעולם העסקים:

למרבה הצער, עסקים רבים נכנסים במהלך הדרך לשלב בו העסק קופא על שמריו או מתחיל להפסיד. הסיבות לכך עשויות להיות רבות ומגוונות, החל משינויים בצרכי השוק ועד לעבודת המזכירות שאיננה מתבצעת כראוי, ולכן על מנת לשפר את מצב העסק חשוב להבין את הבעיות הקיימות ופעול לשיפורן.

1.  קח אחריות על מצב העסק שלך

קחו אחריות על מצב העסק והפסיקו להאשים את הגורל, השכנים, השותפים או את החתול השחור שעבר לידכם הבוקר. התחילו להפנים שמקור הבעיות והפתח לשיפורן טמון בכם, בעליו ומנהליו, כי רק כאשר תיקחו אחריות מלאה על המצב תוכלו לאחוז במושכות ולכוון את העסק לנתיבים חדשים וריווחיים.

2. השקיעו בעובדים שלכם

אחד המרכיבים החשובים ביותר בצמיחת עסק הינו צוות עובדים איכותי, מקצועי ומתוגמל. זכרו שלקוח מרוצה הוא אחד שקיבל שירות מעובד אדיב ומסופק המאמין בחברה שאותה הוא מייצג , וכי עובד מאמין בחברה המעסיקה במידה וזו מתגמלת אותו כראוי.

3. לגדול לאט ובטוח

אחת הבעיות הנפוצות של בתי עסק רבים נובעת דווקא מצמיחה מהירה מדי, שכן עם ההתרחבות הראשונה ברווחים נוטים בעלי העסק למהר ולהשקיע בכיוון של צמיחה מטאורית, תוך חשש לפספס את גל ההצלחה וניסיון לרכוב עליו לשם מינוף מהיר. עם זאת, במרבית המקרים עסקים אלו קורסים עקב חוסר בבסיס עסקי יציב וחזק. לכן גם אם עסקכם מגדיל את מכירותיו באופן משמעותי אל תמהרו עדיין להגדילו, היו גאים על כך שאתם פוסעים בכיוון הנכון ותכננו את צעדיכם הבאים תוך שיקול דעת, מתינות וחשיבה לטווח הארוך. אל תפעלו רק מתוך התלהבות ושאיפות גדולה חסרות בסיס.

4. שווקו מוצר שפותר בעיות

שיווק נכון של העסק כרוך במתן פתרונות ללקוח. זכרו כי הלקוחות של ימינו אינם מעוניינים עוד רק ברכישת מוצרים, ומכיוון שיש להם כבר הרבה כאלו בבית, מה שהם צריכים זה פתרונות. לדוגמא, הלקוח איננו זקוק לסט צלחות יוקרתי במראה אוונגרדי אלא לסט שיפתור את בעיית הגשת האוכל באופן מכובד ומקורי. מתן פתרונות יסב את תשומת לב הלקוחות אליכם, וייתן לכם ולמוצריכם יתרון על פני המתחרים.

5. העבירו מסר מפתה ומיידי

השקיעו את כספכם בקופירייטר איכותי שיעביר ללקוחות מסר שיווקי מפתה וייחודי, המשולב ביצירת דחיפות לרכישה כדוגמת -  'נותרו עוד מספר מוצרים בודדים' ו- 'ימים אחרונים למבצע מטורף'. עם זאת, חשוב לבחור בשיטת שיווק המתאימה לצרכי העסק, ושיטה זו תלויה בקהל היעד, בהרגלי הצריכה שלו, בטווח הגילאים ובהרגלי הבילוי.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה