מאמרים בחינם - Like2Read | איך מוכרים שיטות מכירה
שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2196
מאמרים: 7153
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> מיתוג
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מיתוג
 

איך מוכרים שיטות מכירה


דורון עמית

דורון עמית, יועץ עסקי,יועץ עסקי לעסקים קטנים,יועץ עסקי לעסקים במשבר, יועץ שיווק, מלווה ומגביר מכירות 

 
 

עולם השיווק תומן לנו פחים ומפחים כאחד.

אני לא בטוח כי למרות שאנו יודעים שיש בכול מגוון ההצעות אשר מעניקות או מבטיחות לנו הרשתות או החנויות "קאץ" אנו עדיין נמשיך להאמין לפרסום, למבצע, להצעה המיוחדת ונרכוש.

 

הדוגמה הכי בולטת היא חגיגת הבשמים באחת מחנויות הרשתות האומרת רכוש בקבוק במחיר מלא קבל עוד 2 במתנה, שהרי אנו יודעים שבמהלך השנה גם עם נרכוש את שלושת הבשמים נשלם בערך את אותו מחיר מבצע.

 

כ יועץ עסקי או יועץ שיווק אני לא חושב שתקופת ההצעות על מבצע נגמר!

ההפך אני חושב שבהחלט ניתן להמשיך ולשלב הצעות ומבצעים מיוחדים בתחום המסחר אבל!!! אם הרבה יותר אטרקטיביות במבצע. שהרי מה קורה? מבצע שקורה לכם לרכוש מוצר במחיר מלא ואת השני רק בשקל, בעוד שבועיים המחיר המלא ירד וימכרו אותו בחצי מהמחיר המלא. היתרון, הצרכנים כבר למדו זאת ולכן לא מתפתים למבצעים כאלה ומחכים כי מחיר המוצר ירד.

 

ואם דיברנו על בשמים ורשתות פארם כבר בדקתם כמה פעמים נגשת אליכם דיילת מכול כוון ומתערבת בחוויית הקניות שלכם. האם בעלי פארם לא הבינו שרכישה היא חוויה אינטימית בן הרוכש למוצר, האם אלה המפעילים את הדיילות לא מבינים כי פריצה של דיילת אל עבר הדמיון והחשק של הלקוח עם המוצר קורעת את קו המחשבה והמקום עלול לאבד מכירה. האם לא חשוב כי ננהג כמו מערכת השיווק המשומנת והמקצועית של ארצות הברית, נכבד את הנכנס בבואו וברכו בצאתו. לצערי בישראל לא מבינים כי מכירה אגרסיבית (בטח שהצרכן רוצה להיות עם המוצרים האינטימיים שלו בפרט ברשתות פארם שם קונים תרופות, משחות, מטפלים במוצרים לאזורי הגוף, רוכשים אמצעי מניעה ורוצים להיות בחוויית הקניה בלי שאיזה דיילת תפריע להם את קו המחשבה.  

 

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני בטח שלא יכול להסכים להתערבות מסיבית של מוכר בהחלטות האינטימיות של הקונה עם המוצר, וזה לא משנה איזה מוצר מוכרים, כול אדם רוצה להיות עם עצמו בשלב הרכישה מבלי שיופרע ע"י דיילת או אשת מכירות כזאת או אחרת.

זה לא אומר שמוכרת לא נגשת אל קונה ושואלת אותו לצרכיו אבל כול זה נגמר עד שהיא שולחת אותו לעמדת המוצרים ועוזבת אותו לנפשו. היו בטוחים כי אם הקונה יתעניין במוצר וזה ימצא חן בעניו הוא זה שיבקש את עזרת הדיילת כפי שזה קורה בהמון בתי עסק. 


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 0 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה