שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2227
מאמרים: 7190
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> מיתוג
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מיתוג
 

איך מפיקים את המירב מדיילות לאירועים


לינקשייק

לינקשייק - קידום ושיווק באינטרנט

 
 

 

חברות רבות נוהגות להקים דוכנים הנושאים אופי שונה. יש דוכני מכירות, דוכני תצוגה, דוכני החתמת למועדון לקוחות, דוכני חשיפת מוצר או שירות חדש ועוד. לרוב החברות אין את כוח האדם המיומן והנדרש על מנת להפעיל דוכן ולכן פונים לחברות המתמחות בקידום מכירות ובמסגרתן מציעות שירות הקמת דוכנים לתערוכות, כנסים, קניונים, ירידים ועוד. חברות אלה מעסיקות דיילות. כאשר יש צורך בהקמת דוכנים לאירועים פונים לרוב לחברה המתמחה בנישה זו וברשותה את הציוד הנדרש ואת כוח האדם המיומן הכולל אנשי מכירות, דיילות לאירועים, אמצעי פרסום כמו מקרן, מסך, שילוט ועוד.

הגדרת תפקיד

כאשר החברה מעוניינת להציג דוכן באירוע מסוים כמו כנס מקצועי או תערוכה עליה לחשבו מראש מה מטרת הדוכן ומה ברצונה להשיג מהשתתפות בתערוכה או בכנס. האם מעוניינים בחשיפת מוצר חדש, האם מעוניינים בהחתמת לקוחות חדשים על מגזין, האם מעוניינים לספק חומר שיווקי ועוד. הדוכן חייב להעביר מסר שיווקי. לכן יש להצטייד מראש בחומר שיווקי מתאים לקהל אשר ייגש לדוכן, להפיק ברושורים עדכניים, להצטייד במוצרי פרסום המחולקים חינם עם לוגו החברה או חלוקת דוגמיות של מוצרי החברה וכד'. יש להיפגש עם הדיילות ולהעביר להן את המסר ואת הדרישות שבעל החברה מעוניין להשיג באמצעות הדוכן ודרך עבודתן.

שיווק או מכירה

במידה ומטרת הדוכן היא קידום מכירות יש לבחור באנשי מכירות אסרטיביים היודעים לנהל מכירות פנים מול פנים ולשכנע אנשים. דיילות יפות אולי יהוו גימיק אך אם אין להן יכולת מכירה תיגרם אכזבה לבעל העסק. דיילות לאירועים הן לא נשות מכירה לכן יש לייעד אותן להפצת חומר שיווקי באופן מסביר פנים ולבקש מהן להוביל ולמשוך לקוחות אל הדוכן. בדוכן יחכו להם אנשי מכירות שיעשו את הפן המכירתי.

לבוש הדיילות

יש לצייד מראש את הדיילות בבגדים הנושאים את לוגו החברה ולדאוג ללבוש אחיד. דיילת צריכה להתבלט בשטח לכן לבוש רגיל לא יבדיל בינה לבין משתתפי הכנס והתערוכה. לבוש ייחודי הכולל לוגו, שם הדיילת, כובע עם לוגו ועוד יעביר מסר שיווקי וייצג את החברה בכבוד.

גימיק

חברות מהתחום יכולות להמליץ לבעל העסק איך ניתן להפעיל דיילות לאירועים באופן יצירתי ובכל למשוך תשומת לב. גימיק כמו איפור גוף או פנים, לבוש מיוחד, שימוש במוצר החברה בזמן האירוע, רכיבה על סגווי ועוד הם כלים אשר מושכים את תשומת הלב ומכאן יספקו גימיק למשתתפים. בעקבות תשומת הלב יפנו לקוחות רבים יותר לדוכן או לדיילת לקבלת חומר שיווקי. 


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 2 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה