שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2588
מאמרים: 7627
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> מיתוג
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מיתוג
 

איך ניתן לקדם מכירה של מוצר וותיק?


לינקשייק

לינקשייק - קידום ושיווק באינטרנט

 
 

 

בעולם הדינאמי שבו אנו חיים אפשר לראות כיצד מוצרים ותיקים סובלים לעתים מהאטה במכירות. נראה שהדבר די טבעי מאחר ובכל יום כמעט יוצא מוצר חדש לשוק כשלא מעט אנשים מחליטים לנסות אותו. התחרות הרבה שיש על מדפי ה"סופר" או על תודעתם הכללית של הצרכנים היא כזו שמצריכה ביצוע מהלכים מקצועיים איכותיים בכדי להחזיר את המוצר הוותיק למשחק, כמו שאומרים.

 

כל גוף מסחרי יודע שללא מהלכי קידום מכירות ממוקדים ויצירתיים יהיה קשה מאוד לשווק כל מוצר. לאורך כל ההיסטוריה אנו יכולים לראות כיצד מוצרים או שירותים מצוינים לא ממש הצליחו, והדבר היה תוצאה של קידום לא נכון או חוסר קידום בכלל, ולא תוצאה של איכותם הירודה. שימת דגש על קידום מכירות מקצועי ורציני יכול להגדיל את סיכויי המוצר לחזור ולזכות באהדת השוק.

 

מעירים את המוצר האיכותי לחיים

כיום זה לא חדש לאף אחד שברגע שאנו מגלים מסע פרסום מסוים אנו די משתכנעים לנסות את יתרונותיו של מוצר חדש (כפי שהם מוצגים לנו על ידי המפרסם). אך מה שקורה בפועל הוא ויתור של חלק מלקוחות קבועים של מוצר ותיק ואיכותי (על יתרונותיו המוכחים) ורכישה ניסיונית של מוצר חדש על פניו. לכן אפשר לראות כיצד דווקא בנקודה זו מתמקדים מקדמי מכירות בניסיון לשנות את התמונה.

 

קידום מכירות שיתבסס על הדגשת איכויותיו המוכחות המוצר הוותיק יכול להתברר כקלף מנצח בצורה מוחצת. זאת בזכות התזכורת שמקבלים צרכני המוצר שמבינים עד כמה הם טעו כשחכו את הנאמנות שלהם למוצר בעל איכויות אמיתיות ועברו למוצר שעטוף בסימני שאלה. הרצון לקבל תמורה מלאה לכל הוצאה כספית מסייע רבות במהלך קידומי שכזה.

 

המשך צורת השיווק בהתאם לתוצאות

בכדי לקדם מוצר וותיק בצורה רצינית צריך להיות בטוחים שמהלכי הקידום אכן זוכים להיענות ברמות שונות. לכן אם דואגים לבדוק את התגובות מהשטח ולראות כיצד חנויות מדווחות על התעוררות מסוימת וצרכנים מגלים מחדש את המוצר ורוכשים אותו בהמוניהם, מבינים שיש תגובה חיובית ומנסים להמשיך ולפעול בהתאם לציפיות של הצרכנים מקהל היעד.

 

אך אם רואים שמהלכי קידום מכירות נתקלים במין אדישות מסוימת הרי שיש לבחון את צורת הפנייה ואת המסר שמועבר לקהל היעד בכדי לראות איזה מקצה שיפורים יש לערוך. מסר איכותי ויצירת קשר חדש בין הצרכן לבין המוצר הוותיק הם דברים חשובים שאין להקל בהם ראש כשרוצים להיות בטוחים בהצלחת הקידום של מוצר וותיק ואיכותי.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 0 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה