שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2210
מאמרים: 7173
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> מיתוג
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מיתוג
 

דיוור במייל


יוסי
 
 
מאז ומעולם המטרה של מפרסמים הייתה להביא כמה שיותר לקוחות לעסק שאותו הם מפרסמים. אבל, זה הדר היחידי שנשאר זהה בתחום הפרסום כיום ובתקופות אחרות. כיום, דרכי הפרסום והשיווק של עסקים שונות לחלוטין. אם בעבר היינו מפרסמים שלטי חוצות או מודעות בעיתון, מתוך תקווה שכמה שיותר אנשים יחשפו לפרסומת, היום אנחנו יכולים להיות הרבה יותר חכמים. היום אנחנו יכולים בראש ובראשונה להגיע למספר גדול הרבה יותר של אנשים. בזכות התפתחות התקשורת והאינטרנט, יש לנו אפשרות להגיע לכמות עצומה של אנשים. אנחנו יכולים לוודא שההודעה הגיעה לכל אחד מהאנשים האלה, אם מפרסמים על ידי הודעות טקסט שמגיעות עד טלפון בכיס או המחשב הנייד בתיק של הלקוח הפוטנציאלי שלכם. כיום אנחנו גם מפרסמים בצורה הרבה יתר חכמה. אנחנו יכולים לשלוח הודעה רק לאנשים שהביעו עניין במוצר או בשירות שלנו. כל זאת ועוד מתאפשר על ידי דיוור במייל, שזאת דרך השיווק והפרסום הטובה ביותר מול לקוחות שהביעו עניין במוצר שלכם (לידים).
 
יעילות מקסימלית
דיוור במייל זאת דרך השיווק היעילה ביותר כיום. כאשר מדובר על דיבור במייל, הדבר המשמעותי ביותר הוא שרק לקוחות פוטנציאליים מקבלים את ההודעה. מדובר בראש ובראשונה על לקוחות שכבר הביעו עניין במוצר או בשירות שהעסק שלכם מספק. זאת בשונה מרוב אפשרויות השיווק, שפשוט פונות לקהל גדול מתוך ההנחה שמתוך הקהל הגדול, חלק ממנו יתעניין במוצר שלכם. כאן אנחנו פועלים בצורה הרבה יותר יעילה, ומשווקים את עצמנו רק בתוך קהל היעד שלנו. דיוור במייל נעשה על ידי תוכנה. התוכנה הזאת יכולה לפלח את הלקוחות שלכם לקבוצות לפי מספר פרמטרים. זה מה שמאפשר לתוכנה לשלוח תוכן שיווקי במייל רק ללקוחות המתאימים שהביעו עניין במוצר, והמוצר באמת מתאים להם. לדוגמא, אם אתם רוצים לשווק מבצע ללקוחות צעירים בין גיל 20 ל-25, שגרים באזור הקריות ואין להם רכב פרטי, דיוור במייל יאפשר לכם לפנות רק ללקוחות אלא בצורה היעילה ביותר שאפשר.
 
פרסום ישיר
דיוור במייל היא מערכת שמאפשרת לכם להכניס תוכן שיווקי ממש עד לכיס של הלקוח הפוטנציאלי. כאשר מדובר על פרסום בשלטי חוצות או באמצעי התקשורת השונים, לרוב הפרסומת מופיעה לזמן קצר, שבו הלקוח לא תמיד פנוי. דיוור במייל מאפשר ללקוח לצפות בתוכן מתי שירצה, בלי שום הפרעות או הסחות דעת בדרך.
 
תקשורת המונית
דיוור במייל מאפשר לכם לבצע שיווק להמון גדול של אנשים. אין ספק שהקהל הגדול ביותר שאפשר לפנות אליו, הוא קהל האנשים שיש להם תיבת דואר אלקטרוני. לכל אחד מאתנו יש לפחות תיבה אחת שכזאת, לא משנה הגיל, מיקום המגורים או העיסוק שלנו. על כן, דיוור במייל מאפשר לכם להעביר תוכן שיווקי כמעט לכל אדם או אוכלוסייה ברחבי העולם.
 

 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 0 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה