שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2227
מאמרים: 7190
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> מיתוג
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מיתוג
 

האם לפני פתיחת עסק חובה לערוך מחקר שוק


דורון עמית

דורון עמית, יועץ עסקי,יועץ עסקי לעסקים קטנים,יועץ עסקי לעסקים במשבר, יועץ שיווק, מלווה ומגביר מכירות 

 
 

כאשר אנחנו פותחים עסק, עסקים חברות, מדוע אנו לא עושים מחקר שוק.

מדוע רוב העסקים שנפתחים בודקים את ארבעה אמות סביבם ולא את המגזר, הסקטור, ובכלל מידע אשר יכול להעניק לכם בטחון פחות או יותר לגבי כדאיות ההשקעה או פתיחת המיזם או העסק המדובר.

כ יועץ עסקי זה סופרלטיב עבורי לקבל תקציב של מחקר שוק בתחום אותו היזם או בעל העסק הולך לפתוח, אנו יכולים בדוח מלא לקבל כול כך הרבה פרטים שאפילו בעל העסק או המיזם יהיה מופתע מהתוצאות של מחקר השוק.

כ יועץ עסקי אני יכול למנות את התועלות הרבות שמחקרים אלה יכולים לתרום להחלטה על פתיחת העסק, חברה, מיזם, גודל ההשקעה, תכנון אסטרטגית השיווק וגם המכירות, לשנות כיוונים כאלה ואחרים אשר התובנה שלהם נובעת מאותם סקרי שוק ועוד רבות על מנת לקבל תוצאות אמינות ובטחון כזה או אחר בפתיחת העסק, החברה, המיזם.

האמת שלסיקרי שוק יש יתרונות גם לעסקים קיימים בכדי לבדוק, את מיקומם בשוק, את שביעות הרצון של לקוחותיהם, את הזכירות הבלתי נעזרת של "המותג" או "העסק" "חברה" ובכלל יש חברות שנוהגות לערוך סקרי אומניבוס (אומניבוס שווה ערך לאוטובוס הלוקח מספר רב של נוסעים ומביא אותם מנקודה לנקודה- כך סקר אומניבוס הוא סקר שמשתתפים בו מספר חברות והוא נסקר בכול השאלות ע"י הסוקר את הנסקר)

90% מהעסקים הקטנים הבינוניים לא עושים סקרי שוק בגלל העלות, הם לא מאמינים בסקרי שוק מה שאני וחברי במשרד רואים חשיבות רבה לבצע סקר שוק ולהיות עם נתונים יותר ברורים לגבי המיזם או העסק הקיים בכדי למצב את החברה, העסק או הארגון שמשרדנו מטפל בו.

כ יועץ עסקי ולאור זאת כראיית צורך התקשרנו עם מספר חברות הנותנות שירותים בתחום סקרי השוק חברות אשר מספקות לנו מחיר רציונלי על מנת שנוכל להעניק אותו ללקוח הפותח עסק, חברה או עסקים קיימים, חברות עובדות.

איך מנהלים סקר שוק!  

מחקר במטרה לנתח את נתוני המכירות והיעילות של שיטות המכירה הנהוגות בעסק, כמו גם להתחשב במתחרים של העסק. כך אפשר לקבל גם מידע על העסק שלכם וגם על המתחרים.

איך עובד הביצוע של המחקר ובאיזה כלים משתמשים:

ראיונות טלפוניים או אישיים, סקרים במייל או באתר העסק, שאלונים במייל או באתר העסק, קבוצות מיקוד המורכבות מלקוחות פוטנציאליים של העסק וכמובן סקר אומניבוס .

לדעתי תוצאות של מחקרי שוק מביאות בדרך כלל דיוק או סטייה של עד 25% מה שיכול להבטיח בסיס איתן לעסק אותו אתה מבקש להקים.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 0 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה