שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2227
מאמרים: 7186
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> מיתוג
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מיתוג
 

המלצות לפרסום לעסקים


דורון עמית

דורון עמית, יועץ עסקי,יועץ עסקי לעסקים קטנים,יועץ עסקי לעסקים במשבר, יועץ שיווק, מלווה ומגביר מכירות 

 
 

כאשר אנו מבינים כי המדיה המרכזית לפרסום נמצאת בטלוויזיה והתובנה הבסיסית היוצאת ממנה כי הטלוויזיה לא רק מפרסמת מוצרים או שירותים אלה יותר מכול היא יוצרת צורך, שפה, המובילה לרכישה וקניה אנו מיד מבינים כי בעלי עסקים קטנים ובינוניים כאחד לא יכולים ליהנות משימוש במדיה הזאת בגלל המחיר העצום שהיא דורשת.

אם לא אז מה כן?

כיצד אנו עסקים נותני שירותים או סיטונאיים יכולים להביא את מרכולתנו ליצור דרישה ורכישה של המוצרים בקרב הציבור הישראלי, מה אנו יכולים לעשות באמצעים הדלים שלנו על מנת לקרב לקוחות למוצרינו שיחטפו כמו לחמניות. למעשה השאלה היא באיזה כלים להשתמש.

 

כמי שנותן ייעוץ עסקי, קטגורית אני קובע כי מי שלא יכול להיכנס לקמפיין גדול הנמצא בראש ובראשונה בטלוויזיה והמחולק לשלטי חוצות או לסדינים בעמודי החדשות ביום שישי בעיתונות הארצית דהיינו "עמודי השער של ידיעות אחרונות" אזי לא יגיע לאותה תוצאה כמו "החטיפה של מילקי ממדפי המרכולים" חטיפה הגורפת מיליונים לטובת היצרנים בעלי הכוח המשלמים את עלויות הפרסום המטורפות בישראל.

 

כ יועץ שיווק הסורק את אמצעי המדיה מדי יום ביומו אני מוצא כי חברות ועסקים רבים פועלים בכול מניפולציה אפשרית על מנת להביא לקוחות לרכישה של מוצרים, לרכישה של שירותים אבל מבין כי עלות תועלת הופכת להיות מאד נמוכה. פחות אנשים קוראים עיתונים בעידן האינטרנט, פחות פרסומות באינטרנט מצליחים לעניין את הלקוח הפוטנציאלי עם ה-1.5 שניות שהוא רואה את הבאנר או הפרסום, (אלה עם כן יש משהו מרגש, מחדש, מעניין, או שהוא תפש אותו בנקודת זמן של מפגש בין הצורך לרכישה.)

 

בכדי לסכם את הפרק הזה נאמר כי הטלוויזיה היא הבמה המרכזית לעורר צורך אצל לקוחות והיא גם הפתרון להגשמת הצורך. הבנו, כי לא כולם יכולים להיות או להשתתף במדיה הזאת ולכן העסקים המעטים המפרסמים מעל במה זאת זוכים בנתח הגבוהה של השוק.

 

כ יועץ עסקי עם התמחות גם בתחום השיווקי אני רואה דרך אחרת בכדי לפרסם את העסק, המוצרים או השירותים שלך אבל בגישה אחרת

 

הגישה אותה הייתי מיישם היא לתחום את גבול שיפוט הפרסום לאזור, לקטגוריה, לשכונה, לעיר ולהשתמש בכול הכוח הפרסומי על מנת שיקיף את כול מדיות הפרסום באותו אזור אם זה במקומונים, שלטי חוצות, עלונים, רדיו מקומי, אתרי אינטרנט, פייסבוק ובאמת בכול מדיה אפשרית חינמית וכזאת שעולה כסף.. לא הרבה כסף.

 

הכותב הוא יועץ שיווק בכיר המתמחה בתחום העסקים על כול מרכיביו  


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 0 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה