שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2588
מאמרים: 7627
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> מיתוג
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מיתוג
 

מה מאפיין כתיבה שיווקית נכונה?


אקסטרה קידום אתרים http://www.seo-extra.co.il/

אקסטרה קידום אתרים

 
 

 

כתיבה שיווקית היא סוג של קסם רב מימדי, קשה לומר בדיוק מה הופך כתיבה שיווקית למוצלחת, הרבה מזה תלוי בתחושה שהקורא מקבל מהטקסט, יחד עם זאת, ישנם כמה מאפיינים של כתיבה שיווקית נכונה שכדאי לשים לב אליהם:

·  מיקודכתיבה שיווקית נכונה מתמקדת במטרה, כלומר, היא אינה מפוזרת,. כתיבה שיווקית נכונה היא מדוייקת, משרת בדיוק את המטרה שלשמה היא קיימת ולא יוצרת תחושת בלבלול בקורא.

·  עניין– אין ספק שאחת המאפיינים החשובים של כתיבה שיווקית היא יצירת עניין. לא ניתן לכתוב שיווקית בלי לעורר ענין בקורא. המטרה של כתיבה שיווקית היא למשוך את הקורא, ללא עניין, אין משיכה.

·  הנעלה לפעולה– שיווק מטרתו היא להניע צרכנים לפעולה, כך גם כתיבה שיווקית. כתיבה שיווקית מובילה את הקורא את עבר פעולה כלשהי כגון: השארת פרטים, הרשמה לניוזלטר, רכישה ישירה וכן הלאה.

אליו מאפיינים נוספים יש לכתיבה שיווקית?

למרות שכתיבה שיווקית יכולה להופיע בכל פורמט ובכל מקום, ישנם אלמנטים מסוימים שנכללים בכללי הכתיבה השיווקית למשל שאילת שאלות. בכתיבה שיווקית, הכותב שואל שאלות שהקורא עשוי לשאול את עצמו ועונה עליהן. בדרך זו, הכותב מעניק לקורא תחושת בטחון וידע. כמו כן, אפשר לשים לב לכך שכתיבה שיווקית בנויה בד"כ מטקסטים קצרים יחסית, המטרה כאן אינה להעביר אינפורמציה אלא לשכנע, לסקרן, לעניין ולמשוך את הקורא אל עבר המטרה השיווקית. שימוש בפסקאות קצרות, משפטים ברורים בשפה נגישה ואפילו "סחבקית" מאפיינים כתיבה שיווקית.

איך מוצאים כותבת תוכן טובה?

ישנם הרבה בעלי מקצוע בתחום השיווק והכתיבה השיווקית. אם אתם מחפשים כותבת תוכן למטרת כתיבה שיווקית כדאי לשים לב למספר דברים. ראשית, יש לבחון תיק עבודות של הכותב/ת ולוודא שהסגנון מתאים לדרישות שלכם ולתחושה שאתם רוצים להעביר בטקסטים השיווקיים שלכם. חשוב לבחון מספר טקסטים רב ככל האפשר ולוודא כי אין כפילויות וכל טקסט הוא מקורי לחלוטין, עושה שימוש במשפטים שיווקיים שונים ולא מרגיש כאילו הוא חוזר על עצמו. כמו כן, מומלץ לבחור בכותב/ת תוכן שמכירים את התחום שלכם, היכרות עם התחום אינה חובה אך בהחלט יכולה לתרום רבות לטקסטים שתקבלו. אם אתם מחפשים כתיבה שיווקית באנגלית או בכל שפה זרה אחרת, עדיף להתקשר עם כותב שזו שפת האם שלו.

 

 


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 0 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה