שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2099
מאמרים: 6832
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> מיתוג
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מיתוג
 

מיתוג עיסקי- גלובלי או מקומי?


גלי פי

:)

 
 

הרבה חברות גלובליות אשר נכנסות לשוק חדש ניצבות למול ההתלבטות של שיווק מקומי או שיווק גלובלי. במילים אחרות, חברות אלו לא בטוחות אם לשמור על הלוגו, הצבעים ושמות המותגים שלהם מחו"ל או להתחיל מחדש בארץ. יש יתרונות וחסרונות לשתי השיטות ואותן אפרט בהמשך. מיתוג הוא חלק מאוד חשוב מכל מוצר ומכל חברה. אפשר לראות זה כיום במותג נסטי וכמה שמתאמצים להרגיל את הקהל לשתות משקה בעל שם אחר.

אנשים נקשרים לשם מותג לפעמים ברמת אובססיה כמו אפל או שינאה יוקדת ולכן ההחלטות האלו מאוד חשובות.

יתרונות של מיתוג עסקי גלובלי: למותג מחו"ל יש ריח של מותג גבוה, איכותי ומיוחד בעיקר אם בא מאירופה או מארצות הברית. אם מדובר במותג ידוע ומבוסס הרבה פעמים עדיף לתת ללקוחות את ההרגשה הגלובלית המיוחדת ולשמור על שמות ומיתוג קיים.

במקרה של מותג קיים עדיף לא לשנות את המיתוג העסקי של החברה ואולי רק לתת לו רענון קל עם כמה מוצרים בעברית.

 

יתרונות של מיתוג לוקלי:

מיתוג עסקי לוקלי נותן הרגשה יותר עמוקה של שייכות לתושבים, מותגים ישראלים רבים בעצם שייכים לחברות גדולות מחו"ל אך משווקים תחת שמות מקומיים שגורמים לאנשים להרגיש המוצר מקומי ולרכוש אותו מתוך עיקרון.

מיתוג לוקלי נותן הזדמנות למותג להתחיל מהתחלה, אם לחברה נודע שם של חברה נמוכה במדינה אחת, מיתוג עסקי לוקלי חדש יכול לתת לה חיים חדשים במדינה אחרת.

 

לסיכום, אסור לזלזל בחשיבות המיתוג העיסקי, בחירת הצבעים או עיצוב לוגו של חברה. אלמנטים אלו קושרים את הלקוחות לחברה ומייצבים את החברה ואת ערכיה בעיני הקהל. חשוב לעשות את התהליך הזה בזהירות ובצורה נכונה על מנת לבנות מותג מנצח שילווה אותכם שנים רבות.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 9 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה