שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2210
מאמרים: 7173
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> מיתוג
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מיתוג
 

ניהול מוניטין לאנשי עסקים


Bhs group
 
 

טוב שם משמן טוב אבל הכי טוב שם טוב. הדימוי שלנו חשוב לא פחות מאשר דמותנו. האופן שבו אנחנו  מוצגים הוא האופן שבו אנחנו נחשפים. הגנה על השם הטוב מחייבת פעולה אקטיבית. גם מי שרכשו מוניטין לא יכולים לאפשר לעצמם לשקוט על השמרים, קל וחומר לקפוא עליהם.

היות שהזירה המרכזית שבה מתנהלת כיום הפעילות העסקית היא רשת האינטרנט, יש חשיבות עליונה, מכרעת, לריכוז מאמץ, מחשבה, כשרון ויצירתיות לניהול המוניטין בה.

מוניטין אינו הערך המוסף של אנשי עסקים אלא אחד מערכי הליבה שלהם. לפני שאנשים עושים עסקים עם זולתם הם ודאי מבררים על אודותיהם פרטים שונים, לרבות חוות דעת עליהם של לקוחות ושל עמיתים.

אחת הפעולות הראשונות שאנשים מבצעים כדי להתוודע אל אנשים ולאסוף מידע על אודותיהם הוא חיפוש במנוע החיפוש גוגל ואף ברשת החברתית הגדולה פייסבוק.

מוניטין חיובי אינו מובן מאליו. לא אחת גם ואולי בעיקר כאשר אדם צובר מוניטין הוא חשוף יותר גם לפעילותם של מי שמתוך קנאה או אינטרס יבקשו להשחיר את שמו ולקעקע את המוניטין שלו.

ניהול מושכל ומחושב של מוניטין ברשת

אחת הפעולות החשובות ביותר בניהול מוניטין של אנשי עסקים הוא להיאבק באזכורים השליליים עליהם, להבליעם, לדחוק אותם, לחשוף את האינטרס של מי שעומד מאחוריהם או לערער את אמינותו.

חשוב שאיש העסקים ייתפס, יוכר ויזוהה כמי שיש לו מוניטין מוצק הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית;שייראה כאדם שכדאי ומועיל לעשות אתו עסקים;כמי שמלה שלו היא מלה- יצוקה בסלע.

מיצוב ולמיתוג איש העסקים- כמו (להבדיל?) מיתוג מוצר – כבעל יתרון יחסי מובהק על פני מתחריו הוא מרכיב מרכזי ביצירת מוניטין שלו, בהעצמתו ובניהולו המושכל.

חברה המתמחה בניהול פעילות מגוונת וענפה ברשת האינטרנט בכלל ובניהול מוניטין בה  בפרט מעמידה לרשותכם אנשי מקצוע מהמעלה ומהשורה הראשונה. למוניטין של אנשי עסקים יש השפעה מכרעת אל הסיכוי שלהם להצליח לשווק את המוצר או את השירות שהם מזוהים עמו.

ניהול מוניטין ברשת מחייב היכרות עם עולם טכנולוגי דינאמי, שאינו מניח לנוח אף לרגע. ניהול און ליין מחייב ערנות, זריזות, מיומנות ויכולת תגובה מהירה. בעולם שבו עצם השינוי הוא המשתנה הקבוע היחיד שאינו משתנה – הפקדת ניהול המוניטין בידי מי שערוכים לפעול בזירה זו מתוך הבנת חוקיה והמנגנונים המניעים אותה היא המעשה הנכון ביותר עבור אנשי עסקים.

בעולם שבו הולכת, מתחוורת ומתחדדת ההבנה כי, אכן, "המדיום הוא המסר", כדבריו של מי שכונה 'נביא התקשורת', מרשל מקלוהן, יש חשיבות עצומה לנוכחות עצמתית חיובית ומרשימה בכל המדיה, בכל אמצעי התקשורת, ויותר מכולם- ברשת האינטרנט.

אף לא איש עסקים אחד יכול לוותר על המוניטין שלו, שהוא הערך החשוב והיקר ביותר. בהעדר מוניטין עלולה להיפגע הפעילות העסקית ולגרום נזקים שבחלקם עלולים להיות בלתי הפיכים. על מנת לצמצם ואולי אף למנוע את היתכנות  מצב זה- אתם מוזמנים ליצור קשר עם מומחים בניהול מוניטין לשיחת היכרות ראשונית ולקבלת מידע וייעוץ בנושא זה. בהצלחה! 


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה