שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2227
מאמרים: 7186
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> מיתוג
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מיתוג
 

ניהול משברים


אקסטרה קידום אתרים http://www.seo-extra.co.il/

אקסטרה קידום אתרים

 
 

 

 

תחום יחסי ציבור הופך להיות יותר ויותר מוכר בחשיבותו וערכו ככל שהשנים עוברות. אנשים רבים מבינים כי על מנת ליצור לעצמם שם טוב ולקדם את עצמם בין אם מבחינה אישית - תדמיתית ובין אם מבחינה כלכלית הם זקוקים לשירותים של ייעוץ תקשורתי שיבנה להם את התדמית בפני הציבור תוך שימוש באמצעי התקשורת השונים. יחסי ציבור באים לידי ביטוי גם במצבים שהתקופה רגועה וגם כאשר ישנם מצבים בהם ישנם שינויים ויש צורך לבצע ניהול משברים.

ניהול משברים – מאפיינים שונים

ישנם מספר מצבים בהם אנשים אשר מופיעים בתקשורת יזדקקו ליועץ תקשורתי בעל ניסיון בתחום של ניהול משברים. ישנם מצבים בהם אנשים זקוקים לניהול משברים מפרסום לא מאוד חיובי באחד או כל אמצעי התקשורת ועד לתביעה משפטית שמתנהלת מול הלקוח שבוחר לשכור את מי שיבצע ניהול משברים עבורו. חשוב לזכור שמצבי משבר רבים הם בעלי שני מכנים משותפים, מה שמקל לבצע ניהול משברים בעת משבר:

·  ניהול משברים – אמוציות: כאשר ישנו משבר, רוב האנשים מגיבים באופן אמוציונלי. זוהי תגובה אינסטינקטיבית שלרוב אין לנו שליטה עליה. כאן נכנס התחום של ניהול שמברים נכון על ידי מי שעוסק בתחום של ייעוץ תקשורתי שיידע לנהל את המשבר באופן הנכון והרציונלי, אדם מקצועי שיוכל להיות ניטרלי ואובייקטיבי. בדרך כלל אף ניתן להבחין כי הפרסום השלילי נובע לא מעט בשל התנהגות אמוציונלית של הלקוח עצמו. כולנו יודעים שאסור לנו להגיע לידי החלטות כאשר אנו מתוסכלים, עצובים, עצבניים ובאופן כללי כאשר אנו פועלים לפי הרגש. המטרה של ניהול משברים היא לפעול באופן רציונלי ולפעול אך ורק מהראש וזאת יכול לבצע רק יועץ תקשורתי שנמצא מחוץ לכל הסיטואציה ויכול באמת לתקן את הנזק שנגרם. מי שיש לו ניסיון רב בתחום של חסי ציבור יידע להגיע להחלטות הנכונות עבורכם.

·  ניהול משברים – זמן תגובה: מי שעוסק בתחום של תקשורת או בתחום אשר קרוב אליו, יודע כי זמן התגובה יכול לפעמים להיות זה שייקבע את הצלחת ניהול משברים או לחילופין להיקלע לתוך מצב שלא ניתן לצאת ממנו. זמן תגובה מהיר נותן תחושה של רצון לפתור את הבעיה שנוצרה או נחשפה בעקבות הפרסום השלילי של התקשורת ועל ידי כך מסייע ליועץ תקשורתי לבצע את עבודתו של ניהול משברים ביתר קלות.

 

 


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה