שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2227
מאמרים: 7190
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> מיתוג
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מיתוג
 

פאנטון עסקי יתרונות המיתוג הקולי לעסקים


בנימין מזר

ביזנספון | פתרונות פרסום מנצחים 

פאנטון עסקי | קריינות | צליל המתנה עסקי

 
 

 

אם הגעתם לפה ואתה עומד ב 2 התנאים הבאים המשך לקרוא לא סתם הגעת! 

התנאים: 

1. בעל עסק / עצמאי.

2. מעוניין להישאר רלוונטי ולשווק את העסק שלך.

 

המשכת לקרוא ? יופי כנראה שהמאמר הבא נכתב במיוחד בשבילך.

אז ככה .. בעל עסק יקר נכון שהיום התחרות העסקית קשה מתמיד הסטטיסטיקה מצביעה שעל כל חנות מסוג מסיום או בעל מקצוע מסוים ישנם בין 200 ל 1500 "מתחרים" שרצים על אותו לקוח פוטנציאלי.

אז מה עושים בכדי לבלות ולהתברג קדימה יותר בבחירת העסק שלך כבעל העסק שייתן את השירות או המוצר שהלקוח דורש?

משקיעים בפרסום שלא תמיד מועיל כגון : עיתונות , רדיו , שלטים על אוטובוסים וכו' (אני קורא לשיטות אלה שם כספו על קרן הצבי)  מכיוון ששיטות פרסום אלה כבר הולכות ודועכות הפרסום לא אפקטיבי לדורנו.

כיום הכל הפך ל אינסטנט יותר מידי יותר מהיר ולא סתם משהו שעובר לידנו במקרה.

כאן נכנס נושא ה"פאנטון עסקי"  לתמונה.

היום צרכן ממוצע כאשר הוא מגיע לנקודה / להחלטה בה הוא מעוניין לרכוש מוצר / שירות מסוים . הוא פונה לכמה בעלי מקצוע אם זה בחיפוש ישיר באינטרנט או בהמלצה מחבר מסוים.

א בנקודה זאת הצרכן מתלבט ושוקל על פי כמה פרמטרים במי לבחור אז מה הם אותם פרמטרים?

מחקר אנגלי שביצעו בחתך אוכלוסייה נרחב קבע כי הפרמטרים הם 

1. 55% הרושם הראשוני שנותן השירות / המוצר, השאיר על הצרכן. (המיתוג הקיים)

2. 30% המלצה מחבר שרכש בעבר מוצר / שירות מאותו ספק. 

3. 20% המחיר הזול ביותר על המוצר / שירות אותו נותן הספק.

4. 5% הקרבה של נותן השירות / חנות למקום מגוריו של הצרכן.

מכאן שהרושם הראשוני חשוב ואף הכרחי לבעל העסק שכדי שתתבצע רכישה דרכו . המוצר פאנטון עסקי בדיוק בשביל זה הוא נוצר.

אותו צרכן שחייג ל -3-  בעלי עסקים (לצורך העניין) מה הוא שמע ? או יותר נכון איך הוא התרשם?

באחד מהם הוא שמע צליל חיוג רגיל ומשעמם. 

בשני הוא שמע את העדפות המוזיקליות של בעל העסק כגון שיר של זמר /ת מפורסמ/ת 

בשלישי הוא שמע פרסומת מכובדת עם קריינות מקצועית על בעל העסק("פאנטון עסקי")  והבין שהגיע למקום רציני.

 

אז מי נשמע יותר מקצועי ומי השאיר רושם ראשוני יותר טוב? 

שאגב זה אחד הפרמטרים החשובים ביותר לסגירת עסקה עם נותן שירות / מוצר חדש.

לכן חשוב לזכור.

 "פאנטון עסקי " בהמתנה, הוא המוצר השיווקי המצוין שתופס תאוצה בשנים האחרונות והוא יעזור לך לקדם את העסק כמה צעדים קדימה. פאנטון עסקי המהווה צליל עסקי בהמתנה יוצר עבורך תדמית ורושם ראשוני מעולה.

 

השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת ליצירתיות עושים את העבודה הנכונה ומספקים רושם ראשוני מעולה. 

 

"תן ללקוחות שלך לשמוע שאתה מקצועי החל מהרושם הראשוני"...

 

 

 


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה