שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2227
מאמרים: 7190
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> מיתוג
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מיתוג
 

שילוב גאדג'טים כמוצרי פרסום


SeoMan

SEOMAN - קידום אתרים - SEO

www.SeoMan.co.il

SEOMAN - קידום אתרים

 
 

עולם הפרסום שינה את פניו בעשור האחרון, הן בשל רשת האינטרנט והעולם הגלובאלי שיצרה סביבנו, והן בשל הקשר בין הצרכן לספק שהפך למערכת יחסים נוספת בחיינו. הלקוחות היום בכל תחומי השרות והמוצרים הפכו לתובעניים יותר, גם בדרישותיהם לאיכות ושרות מעולה ולא פחות מכך, וזאת בשל המבחר וההיצע האינסופי הקיים בשוק בכל התחומים, וגם באופן בו הם מצפים שיחזרו אחריהם. הצרכן היום מצפה מנותני השרות שלו להכיר אותו, את צרכיו ואת העדפותיו ולהתאים אליו את הפניה השיווקית באופן אישי.

הצרכן שמודע לערכו וחשיבותו התרגל בין היתר לקבל מתנות מהחברות מהן הוא צורך שירותים ומוצרים. שילוב גאדג'טים כמוצרי פרסום היא דרך שיווקית ויש לה מקום של כבוד בתקציב הפרסומי של החברה. הענקת גאדג'טים ממותגים ללקוחות וללקוחות פוטנציאלים משיגים שתי ציפורים במכה אחת: מחד גיסא הענקת מתנה שימושית ללקוח ויצירת קשר בלתי אמצעי אתו בעזרתה, ומאידך גיסא שימוש בלקוח כסוכן פרסום, הן כממליץ והן בזכות השימוש שלו במתנה שהוענקה לו.

דוגמאות למתנות וגאדג'טים שניתן להעניק ללקוחות:

·         משטח לעכבר- כל אחד זקוק למשטח לעכבר ומדובר במוצר שמתבלה ומצריך חידוש מעת לעת. משטח ממותג הנושא פניה אישית או פרסומת יותיר את הלקוח עם חשיפה אודות העסק שלך לשעות רבות במשך היום.

·         צילונים לרכב- בחודשי הקיץ השמש החמה בישראל קופחת ומקשה על הנהגים והנוסעים ברכב. צילונים הם מוצר שימושי מאוד, זול לרכישה בעיקר כאשר רוכשים כמות גדולה, ויתרונם הוא בחשיפה מתמשכת שאינה נעצרת בלקוח שקיבל את המתנה אלא בכל מי שיתקל ברכבו ברמזור, בחניה, בנסיעה ובכלל. כדאי לדאוג למסר קצר וקליט או לוגו/ סלוגן המזוהה עם הארגון להפקת תוצאה מרבית.

·         שעון תלוי- למרות שמרבית האנשים עושים שימוש במכשירים הניידים והטאבלטים גם לצפייה בשעה, שעון קיר תלוי במשרד של הלקוח שלך, מהווה גם פרסומת מצוינת שכן הוא מקבל חשיפה לכל המבקרים אצלו, ובעיקר המלצה אודותיך ואודות שירותיך.

ישנם לא מעט גאדג'טים ממותגים שניתן להעניק ללקוחות ולקהל היעד של ארגון, וחשוב לפני החיפוש להגדיר כמות רצויה ותקציב. כמובן שככל שהכמות המבוקשת תהיה גדולה יותר המחיר ליחידה יפחת.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה