מאמרים בחינם - Like2Read | שימוש בשירותי דיילות מכירה
שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2193
מאמרים: 7153
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> מיתוג
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מיתוג
 

שימוש בשירותי דיילות מכירה


לינקשייק

לינקשייק - קידום ושיווק באינטרנט

 
 

 

הגדלת המכירות הינה שם המשחק בשוק העסקי הישראלי. כיום, כאשר חברות ועסקים, בין אם נותני שירות או מוכרי מוצרים, מתמודדים בעקשנות על כל לקוח, אין זה די לשווק את המוצרים או השירותים שלכם בסוגי המדיה השונים, אלא יש צורך מהותי לעבור לשיטת שיווק אגרסיבית יותר. הצרכן הישראלי מעדיף שלא לקנות חתול בשק, אלא להכיר את המוצר אותו הוא רוכש, או לחילופין, לרכוש מוצר מתקדם יותר מאותה חברה ממנה הוא רגיל לקנות. לפיכך, חשיבות יתרה ניתנת לשיטות שיווק, המציעות ללקוחות המחשה של המוצרים, בהחדרת מוצרים או שירותים חדשים לשוק.

 

דיילות לאירועים– הגעה לקהל היעד שלך בהיכרות אישית.

 

הצבת דיילות לאירועים, הינה אחת הדרכים הפופולאריות והיעילות ביותר להצגת המוצר או השירות שלכם לקהל יעד שמגיע במטרת היכרות לרכישה. דלפקי תצוגה המוצבים בתערוכות, כינוסי עובדי, אירועי סטודנטים, אולמי הרצאות וכדומה, חושפת את המוצר או השירות שלכם לציבור צרכנים פוטנציאלי גדול מאוד. הצבת דיילות לאירועים, מאפשרת לכם להציג החברה, מוצרי הדגל שלה, להציע מבצעים אטרקטיביים, לתת מתנות שיווקיות והסברים מקיפים על המוצר או השירות, ואף לתת ללקוח להתנסות באופן אישי, ביתרונות המוצר, תוך שהוא שומע פרטים מלאים על יתרונותיו ותכונותיו החיוביות.

 

דיילות לאירועים – התאמת קהל היעד שלך למוצר או השירות.

 

רוב המוצרים, מיוצרים כאשר בחזון הראשוני יועד להם ציבור צרכנים פוטנציאלי. לדוגמא, מוצרי טיפוח ואיפור, יהיו מיועדים בדרך כלל, לקהל נשי, ובהתאמה, הפרסומות למוצר או השירות, יהיו בלשון נקבה. בהצבת דיילות לאירועים, תוכלו לפנות לקהל היעד שלכם בהתאמה אישית, ללא הצורך לחשוף את הפרסום שלכם לכל קהלי היעד, כדי להגיע לצרכן הסופי שרציתם. אירועי סטודנטים למשל, יוכלו להתאים במיוחד לשיווק מוצרים או שירותים לקהל צעיר ודינאמי, כאשר ניתן לשלב הצעת מבצעים אטרקטיביים במיוחד, הצעות מחיר מופחת, או חלוקת מתנות, ספציפית לקהל היעד הרצוי.

 

דיילות לאירועים– לגעת, לטעום ולהכיר את המוצר.

 

כאמור, הצרכן הישראלי, ככל הצרכנים בעולם, יעדיף לראות, להרגיש, להתנסות או לטעום מוצר מוחשי, מאשר לשמוע על היתרונות שלו בפרסומות במדיה, דרך אתרי אינטרנט או מדפדוף בדפי העיתון. הצבת דיילות לאירועים, הינה דרך מצוינת לאפשר ללקוח להרגיש את המוצר, בין אם הוא טועם מוצר מזון חדש, מנסה תכשיר קוסמטי, או משחק במשחק וידאו שיצא זה עתה. השימוש בדיילות לאירועים הינו כלי שיווקי רב עוצמה. ומאפשר לכם להציג את המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר, על ידי דיילות מקצועיות בעלות ידע נרחב על יתרונותיו של המוצר שלכם.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה