שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2210
מאמרים: 7172
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> מיתוג
הוסף עכשיו מאמר למדור :
מיתוג
 

שלושה טיפים בנושא סאונד וקריינות שיעזרו להכין סרט תדמית לעסק שלך


גלי גנות

גלי גנות היא עורכת ואנימטורית בסטודיו דיבוק - סרטי תדמית לעסק. זהו סטודיו לעיצוב שמתמחה ביצירת סרטוני וידאו ואנימציה מקוריים: סרטי תדמית והסברה לעסקים, סרטי מוצר ושיווק, סרטוני הדרכה לאפליקציה וגם מצגות מלוות אנימציה לכנסים. את הידע היא רכשה בדם, יזע ודמעות מול המחשב בעבודה על מגוון פרויקטים..
לעוד מאמרים וסרטונים בקרו באתר סטודיו דיבוק  

 
 
 

ביום-יום אני עורכת ועושה אנימציה לסרטוני תדמית שונים. למרות שכל פרויקט הוא עולם ומלואו יש כמה טעויות שחוזרות על עצמן. אספתי עבורכם כמה מחשבות שצריכות לעבור בראשו של כל בעל עסק לפני שהוא מתחיל לעבוד על סרטון שיווק לעסק או מוצר- והפעם עצות על סאונד בסרט תדמית:

עצה ראשונה: לא משנה אם אתם מכינים סרט וידאו או אנימציה – סרט תדמית טוב צריך לעבוד בלי קול

נגן הוידאו האוטומטי של פייסבוק פועל בלי קול- לא צריך להיות גאון כדי לדעת שאף אחד מאיתנו לא אוהב שסרטון יתחיל להתנגן בקולי קולות בלי שנבחר בכך. לכן צפו בסרט שלכם ללא קול- אם הוא עדיין ברור ומעניין - אתם בכיוון הנכון.

טיפ:השתמשו בכותרות או בתרגום בגוף הסרט כדי לגרום לסרטון להיות אפקטיבי גם ללא קול בכלל.

עצה שנייה: מצד שני אם יש לוידאו סאונד כדאי שהוא יהיה מעולה

כמה פעמים ראיתם סרטון שאהבתם בפייסבוק ללא קול אבל ברגע שניגנתם אותו עם סאונד התאכזבתם? אנשים רבים נוטים לחפף בקטע הזה - לבחור בקטעי מוסיקה גנריים ממאגרי מוסיקה או באפקטים קוליים זולים. אנחנו חווים סרטים דרך חוש הראייה ודרך חוש השמיעה שלנו - להתעלם מעיצוב הסאונד בסרטון הוא בפירוש ירייה ברגל. מאגרי מוסיקה הם פתרון נוח וזול יחסית. הרבה בוחרים להשתמש בו, אבל מוסיקה מוכנה היא אף פעם לא אותו דבר כמו מוסיקה שהולחנה במיוחד עבור הסרט שלך: עבודה עם מלחין מומחה שיתאים מוסיקה מקורית לסרטון, שיפתיע בעיצוב האפקטים הקוליים לסרטון - יכולה להשפיע רבות על עירנות הצופה, על יצירת תחושות אצל הצופה כמו התרגשות, מתח, הזדהות. אל תוותרו על זה.

עצה שלישית: קריין מוצלח הוא עוד שחקן בסרט שלכם

כמעט בכל סרט שנעשה נצטרך להוסיף קריינות. הקריינות באה להעביר את המידע בסרטון בצורה קולחת, בעוד הויזואל בסרטון יעביר עיקרי דברים/הדגשות/ כותרות. האוזן קולטת מידע במהירות הרבה יותר גדולה מהעין, לדוגמא- אם נרצה להעביר מידע בכותרת שתופיע בסרטון, הכותרת תצטרך להיות קצרה ולתמצת את עיקרי הדברים, וגם אז עליה לשהות מספר שניות כדי שהעין תצליח לקלוט את הכתוב. כאן מגיע תפקיד הקריין להעמיק ולפרט בקריינות את הכותרת שאנחנו רואים על המסך.

לעיתים, בחירת קריינות מוצלחת יכולה להעביר את האווירה ואת רוח המותג בדרך טובה יותר מכל ויזואל. ניתן ללכת על הקריין הקלאסי - איש המכירות - אבל אפשר להפתיע - אולי למוצר שלכם מתאים דווקא קריינות לא מקצועית של "אדם מהרחוב" כדי לגרום למוצר להיות יותר נגיש, פשוט ובגובה העיניים? אולי מתאים להשתמש כאן בקול של דמות מוכרת כדי לתת למוצר סמכותיות כלשהי או לקשר אותו ישירות לאותם ערכים בהם נתפסת אותה דמות בציבור?

טיפ:בחנו את הסרט שלכם - איך ישפיעו סוגי קריינים שונים על המוצר: המוכר מהשוק, או אולי ילד קטן? קאובוי בעל מבטא דרומי או אבשלום קור? אולי תגיעו לבחירה שתוסיף הרבה יותר עניין לסרטון שלכם.

אהבתם את העצות? אשמח לחלוק אתכם עוד מידע ותוכלו להתרשם מסרטונים נוספים של הסטודיו שלי – סטודיו דיבוק – סרטי תדמית לעסקים.

 


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה