שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2447
מאמרים: 7482
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> קידום אתרים
הוסף עכשיו מאמר למדור :
קידום אתרים
 
במדריך הבא אני אציג לכם את המדריך המלא למשתמש המתחיל שמעוניין לקדם ולשווק את העסק שלו באינטרנט. מהם הצעדים החשובים ביותר טרם ביצוע הליך קידום וכיצד ניתן לשווק את העסק שלכם בצורה הטובה והמהירה ביותר.
המשך קריאה
עם החלטתכם לתאם לעצמכם שעת פינוק בדמות עיסויים ברעננה, הרי שאחד מכללי המפתח שכדאי להיצמד אליהם הוא תיאום עיסוי קרוב למקום המגורים שלכם. במילים אחרות? במידה ואתם מתגוררים בעכו ומתאמים לעצמכם עיסוי ברעננה, סביר כי שביעות הרצון שלכם מהחוויה בכללותה לא תהיה גבוהה.
המשך קריאה
כשמחליטים שהגיע הזמן לפרסם את העסק בגוגל צריך דבר ראשון לבחור את סוג הפרסום שהכי מתאים לעסק. היכנסו בכדי לגלות איזה סוג פרסום הכי יתאים לפעילות שלכם.
המשך קריאה
רוצים לקדם את העסק על ידי סרטונים ביוטיוב? כבר מקדמים את העסק ביוטיוב אבל לא מצליחים לקבל מספיק המרות? יש כמה פעולות מומלצות שכדאי לעשות בכדי להבטיח ביצועים טובים מפרסום ביוטיוב.
המשך קריאה
עליאקספרס הוא אתר מסחר קמעונאי שמורכב מעסקים סינים קטנים ומציע מגוון מוצרים לקהל צרכנים וגולשים מכל רחבי העולם. מטבע הדברים, האתר הוקם במקור בשפה הסינית ולאחר מכן עבר הסבה לשפות נוספות ובהן אנגלית ורוסית. בתוך כך, החדשות הטובות הן שכיום ניתן להתרשם גם מהתכונות של עליאקספרס עברית בלי להתפשר על אף יתרון.
המשך קריאה
פרסום ממומן בגוגל הוא כלי פרסום מצוין לעסקים מקומיים שרוצים להגדיל את המכירות בחנות. בכדי שתוכלו למקסם את התמורה מהפרסום בגוגל, אנו רוצים לשתף בפיצ'ר החשוב ביותר בגוגל לעסק מקומי בגוגל – מיקוד גיאוגרפי.
המשך קריאה
הרבה אנשים חושבים שהם מומחים בכל נוגע לפרסום עסקים בגוגל, אך בפועל הם מחזיקים בכמה תפיסות לא נכונות לגבי גוגל אדס. יש מספר תפיסות לא נכונות על פרסום בגוגל שאתם חושבים שהם נכונות, אך הן לא. אנחנו פה בכדי לעשות לכם סדר.
המשך קריאה
לדף הנחיתה של קמפיין פרסום בגוגל יש משקל רב ביכולת של הקמפיין לייצר פניות מהאינטרנט. אם דף הנחיתה של העסק כושל להמיר קליקים, אז הוא חייב שדרוג. היכנסו בכדי לקבל כמה המלצות לשיפור דף הנחיתה.
המשך קריאה
תחרות עסקית לאורך שנות ההיסטוריה- לאורך כל ההיסטוריה האנושית- מכירות וקניות היו יסודות של התנהלות אנושית טבעית. ברבות השנים, כמובן, חלו שינויים רבים בצורת הפעילות של השיווק ובעיקר התחוללו מהפכות של ממש בנושא השינוי המהותי שקשור לתודעת הקהל ולכידת תשומת הלב שלו לגבי חברה זו או אחרת. ובמילים אחרות- היצע וביקוש. ככל שבני האדם יתרחבו וצרכיהם החלו להיות מגוונים יותר- כך הלך ופשט הצורך של תחרות עסקית בין חברות מתחרות.
המשך קריאה
מה תפקידו של מקדם האתרים? מקדם האתרים הוא בעצם נותן שירות המתמחה בתחום השיווק, הפרסום והמכירות דרך אתרי האינטרנט.  
המשך קריאה
1-10 מתוך 105 הדף הבא >>

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה