מאמרים בחינם - Like2Read | איך לחזק את הסיכוי שהדיוור שלך יפתח
שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2198
מאמרים: 7150
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> קידום אתרים
הוסף עכשיו מאמר למדור :
קידום אתרים
 

איך לחזק את הסיכוי שהדיוור שלך יפתח


לילך כרמון

מאה הימים הוקמה בשנת 2005 במטרה לספק שירותי שיווק מקצועיים במיקור חוץ לעסקים קטנים ובינוניים בשילוב עם שירותי כתיבה שיווקית וקופירייטינג, על מנת להעניק חבילת שירותי שיווק כוללת לעסקים.
מאז אנחנו מלווים את השיווק של חברות ועסקים בכל הארץ.
מלאו שאלון אבחון שיווקי באתר מאה הימים www.100days.co.il וקבלו מיידית ובחינם אבחון שיווקי ראשוני של העסק

 
 

כתיבת דיוור לקהל המטרה שלנו היא בראש ובראשונה פעולה שיווקית שנועדה להניע אותם לפעולה. פעולה כזו יכולה להיות רכישה, אך גם העמקת הקשר וההתעניינות במוצרים או בשירותים נוספים, והבאת לקוחות נוספים באמצעות המלצה או הפצת המסר בכל דרך אחרת. לכן אנו רוצים להגביר את הסיכוי שהדיוור הנשלח ללקוחות ייפתח. לשם כך עלינו להגביר את המודעות של הלקוחות לעסק ולשירותים שהוא מעניק ולשלוח מסרים המתאימים לתחומי ההתעניינות של הלקוחות ולנקודת מבטם.

כתיבת דיוור מניע לפעולה – מספר עצות:

·       כתיבת דיוור נועדה לתת קודם כל תועלת ללקוח: ראשית כל, לפני שאתם מספרים על עצמכם, על המוצרים והשירותים, חישבו מה מעניין את הלקוח, מה יהיה מועיל עבורו, מה הסיבה שבגללה הוא מתעניין במוצר שלכם. ספקו לו מידע רלבנטי ומעניין, גם אם אינו קשור ישירות למכירת המוצרים שלכם.

·       כתיבת דיוור כאמצעי לבידול מהמתחרים: כתיבת דיוור, כמו כל אמצעי שיווקי אחר אמורה לבטא את הבידול של המותג או העסק שלכם באופן עקבי. יש להתמקד במה שמייחד אתכם ביחס למתחרים בין אם זהו בידול במאפייני המוצר או השירות, ובין אם זהו בידול במאפיינים אחרים של השירות כגון: התאמתו לקהל יעד ייחודי, בידול גיאוגרפי או שעות שירות מיוחדות.

·       כתיבת דיוור תואמת למיתוג ולתדמית שלכם: כתיבת דיוור נכון כוללת התאמה מירבית בין מאפייני המותג שלכם במדיות אחרות כגון באתר או בבפייסבוק לבין הדיוור שלכם. הקפידו על תדמית וסגנון אישיים משלכם, ובטאו אותו באופן עקבי גם  בסגנון הכתיבה וגם בסגנון העיצובי. לדוגמה: אם הסגנון שלכם הוא קליל ונינוח הקפידו להיות עקביים בסגנון הזה גם בכתיבת דיוור ללקוחות. אם הסגנון העיצובי משדר רצינות ואמינות הקפידו להתמיד בסגנון זה בכתיבת דיוור ובעיצובו. נכון, שבמדיות שונות ישנם 'כללי כתיבה' שונים–הפייסבוק למשל 'פחות מעונב' מהאתר. אך באופן כללי, הקפידו על כתיבה שתשדר את המסר שלכם באופן עקבי בצורה הטובה ביותר.

·       כתיבת דיוור - עם או בלי פתיח: הגישה של לקוחות היא שונה כשהם ניגשים לדיוור וכשהם קוראים מודעה מודפסת: גולשים נוטים לדלג על חומר מיותר ולחפש תשובות מהירות לצרכים שלהם ולכן, על פי רוב, הם עשויים לדלג על הפתיח ועל מילות ההקדמה ולחפש ישירות את החומר המעניין אותם. בכתיבת דיוור יעילה יש להשתמש בפתיח רק אם יש לו מסר מרכזי וחשוב, או אם הוא משמש כ"טיזר" לאישור של הורדת תמונות.

·       כתיבת דיוור מועיל ומעניין: לקוחות מעוניינים לקבל ערך מוסף בדמות של מידע מועיל ושימושי עבורם. אחרת הדואר ששלחתם יקבל את מקומו הראוי בתיקיית הדואר למחיקה, ביחד עם כמויות הדואר הרבות שהם מקבלים ממפיצים אחרים. לכן כדאי לעסוק בכתיבת דיוור מועיל באמת: רשימת טיפים ממומחים, מדריכים או סרטוני הדרכה שיספקו מידע ללקוח. כדאי גם להדגיש את המידע הזה ללקוח בתיבת ההרשמה שבאתר העסק שלכם וגם בשורת הכותרת בדיוור ששלחתם.

רוצים לקבל עוד טיפים טכניים בנושא כתיבת דיוור יעילה? חפשו אותנו בגוגל "מאה הימים" והורידו את המדריך שלנו למשלוח דיוור מנצח במתנה!


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 0 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה