שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2354
מאמרים: 7344
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> קידום אתרים
הוסף עכשיו מאמר למדור :
קידום אתרים
 
עליאקספרס הוא אתר מסחר קמעונאי שמורכב מעסקים סינים קטנים ומציע מגוון מוצרים לקהל צרכנים וגולשים מכל רחבי העולם. מטבע הדברים, האתר הוקם במקור בשפה הסינית ולאחר מכן עבר הסבה לשפות נוספות ובהן אנגלית ורוסית. בתוך כך, החדשות הטובות הן שכיום ניתן להתרשם גם מהתכונות של עליאקספרס עברית בלי להתפשר על אף יתרון.
המשך קריאה
פרסום ממומן בגוגל הוא כלי פרסום מצוין לעסקים מקומיים שרוצים להגדיל את המכירות בחנות. בכדי שתוכלו למקסם את התמורה מהפרסום בגוגל, אנו רוצים לשתף בפיצ'ר החשוב ביותר בגוגל לעסק מקומי בגוגל – מיקוד גיאוגרפי.
המשך קריאה
הרבה אנשים חושבים שהם מומחים בכל נוגע לפרסום עסקים בגוגל, אך בפועל הם מחזיקים בכמה תפיסות לא נכונות לגבי גוגל אדס. יש מספר תפיסות לא נכונות על פרסום בגוגל שאתם חושבים שהם נכונות, אך הן לא. אנחנו פה בכדי לעשות לכם סדר.
המשך קריאה
לדף הנחיתה של קמפיין פרסום בגוגל יש משקל רב ביכולת של הקמפיין לייצר פניות מהאינטרנט. אם דף הנחיתה של העסק כושל להמיר קליקים, אז הוא חייב שדרוג. היכנסו בכדי לקבל כמה המלצות לשיפור דף הנחיתה.
המשך קריאה
תחרות עסקית לאורך שנות ההיסטוריה- לאורך כל ההיסטוריה האנושית- מכירות וקניות היו יסודות של התנהלות אנושית טבעית. ברבות השנים, כמובן, חלו שינויים רבים בצורת הפעילות של השיווק ובעיקר התחוללו מהפכות של ממש בנושא השינוי המהותי שקשור לתודעת הקהל ולכידת תשומת הלב שלו לגבי חברה זו או אחרת. ובמילים אחרות- היצע וביקוש. ככל שבני האדם יתרחבו וצרכיהם החלו להיות מגוונים יותר- כך הלך ופשט הצורך של תחרות עסקית בין חברות מתחרות.
המשך קריאה
מה תפקידו של מקדם האתרים? מקדם האתרים הוא בעצם נותן שירות המתמחה בתחום השיווק, הפרסום והמכירות דרך אתרי האינטרנט.  
המשך קריאה
יעוץ עסקי מתעסק הרבה בענייני מיתוג, מיתוג מתייחס לערכים ואפילו הרגשות שהמותג משדר לצרכנים. בקרב הצרכנים ישנה תפיסה כלשהי לגבי כל מותג וזוהי בעצם מטרת המיתוג - לגרום לתפיסה לשינוי תפיסה אצל הצרכנים, בצורה אשר תשרת את המותג, תבדל אותו מהמתחרים ובסופו של דבר תסייע למכור את המותג. מיתוג הוא לא רק מה שמאפשר לנו למכור את המותג, הוא גם מאפשר לנו למכור אותו במחיר גבוה יותר מאשר ערכו האמתי (כי הצרכן נותן לו ערך גבוה יותר בזכות המיתוג). לדוגמה מותג טלפונים סלולרי מסין זוכה בקרה בציבור הישראלי להערכה נמוכה והציבור מוכן לשלם פי 5 על מותג סלולר אחר בעל מיתוג גבוה יותר שגם הוא מיוצר בסין דרך אגב… אז על מה כדאי לעבוד עם יועץ עסקי לפני תהליך מיתוג?
המשך קריאה
אם אתם לא מפרסמים את העסק בגוגל על מחשבה על טלפונים חכמים אתם עושים טעות גדולה. כיום רוב החיפושים במנוע החיפוש של גוגל מגיעים ממובייל. אז הנה כמה טיפים לקמפיין פרסום במובייל.
המשך קריאה
עסקים שרוצים לשפר את הסיכויים שלהם לקבל יותר מגוגל במקומות הכי חשובים יכולים להשתמש ביכולת שמעניקה המערכת ליצור התאמות להצעות מחיר לקליק בגוגל במצבים מסוימים.
המשך קריאה
רוצים להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים דרך האינטרנט? אתם יכולים לעשות זאת בקלות בעזרת קמפיין פרסום ברשת המדיה של גוגל. היכנסו בכדי לגלות כיצד פותחים קמפיין שכזה.
המשך קריאה
1-10 מתוך 101 הדף הבא >>

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה