שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2225
מאמרים: 7183
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> קידום אתרים
הוסף עכשיו מאמר למדור :
קידום אתרים
 

דיוור ישיר- פרסום באמצעות המייל


רועי דיין

רועי

 
 

 

אחד היתרונות הבולטים של האינטרנט הוא השיפור ביכולת של בתי עסק ונותני שירותים לפרסם את עצמם ולהגדיל את מחזור המכירות שלהם. האינטרנט משמש ככלי שיווקי כבר עשרות שנים ועם הזמן השימושים בו הולכים ומשתכללים. אחד הכלים הטובים ביותר לשיווק, פרסום וקידום מכירות היא דיוור ישיר- דיוור אלקטרוני.

 

ערוץ לתקשורת ופרסום

דיוור ישיר הוא ערוץ תקשורת וערוץ פרסומי יעיל במיוחד. בתי העסק ונותני השירותים יכולים ליצור קשר ישיר ובלתי אמצעי עם לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים. באמצעות דיוור ישיר ניתן להעביר מידע ומסרים ללקוחות ולהגשים שלל מטרות- הגברת המודעות לשירות ולבית העסק, איתור וגיוס לקוחות חדשים, חיזוק הקשר עם לקוחות קיימים, הגברת תחושת הנאמנות של לקוחות ותיקים לבית העסק, הנעה של לקוחות חדשים וותיקים לרכוש מוצר ו/או שירות מבית העסק, חיזוק המותג והתדמית של בית העסק, שיפור קשרי הלקוחות, הגדלת מאגר הלקוחות ועוד.

 

שימוש זהיר

בשל יעילותו הרבה של הדיוור הישיר והפיכתו לכלי שיווקי ראשון במעלה חשוב מאד להשתמש בו באופן מושכל, זהיר ובהקפדה יתירה. חשיבותו הרבה של הדיוור הישיר בשל יתרונותיו הברורים משקפת גם את הסיכון שבדיוור ישיר שגוי שעלול לפגוע בבית העסק ולהדגיש דווקא את החסרונות של הכלי השיווקי הזה. בשל כך יש צורך בעזרה ממומחים בעלי ידע, כלים ומיומנויות בתחום השיווק האינטרנטי והתקשורת השיווקית.

 

DATAEXPERT מתמחה בשיווק באמצעות דיוור ישיר והמומחים שלה יסייעו לך לעשות שימוש נכון בדיוור ישיר. שימוש בדיוור ישיר הוא תהליך רב שלבי ומורכב שראוי להשלימו בקפידה ולהתעכב על כל פרט ופרט. מומחי DATAEXPERT  ילוו אותך בכל השלבים- בניית רשימות דיוור איכותיות; תחזוקתה, עדכון ושיפור של רשימות דיוור ותפוצה, שימוש במערכות דיוור יעילות וסיוע בעיצוב וכתיבת התכנים המועברים ללקוחות.

 

הדרך להצליח

כדי שדיוור ישיר יצליח ויניע את מקבליי המיילים לפעולה הנמענים הנכללים ברשימות התפוצה חייבים להיות בעלי עניין בבית העסק ו/או בשירות ו/או במוצר המוצעים; מערכת הדיוור חייבת להיות עדכנית, חדשנית ויעילה; המסרים אמורים להיות מוצגים באופן הנכון מבחינת עיצוב וכדומה; ותוכנם כמובן צריך להיות איכותי ולהניע את הגולשים מקבלי המייל לפעולה- לפתוח את המייל שקיבלו, לקרוא את תוכנו, לרכוש שירות או מוצר, להעביר את תוכן המייל לחבר, לבצע עדכון פרטי לקוח, לתת משוב ועוד.

 

מטרות אלה יושגו בזכות מומחי DATAEXPERT העומדים לשירותך.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה