שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2210
מאמרים: 7172
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> קידום אתרים
הוסף עכשיו מאמר למדור :
קידום אתרים
 

המאמר והביצה


המשתמש טרם עידכן את החתימה שלו.
 
 

ויכוח פילוסופי ארוך ימים דן בסוגיה מה בא קודם, הביצה או התרנגולת. בכל מה שקשור למאמרים, השאלה דומה. מה בא קודם, המאמר או הרעיון מאחוריו. כלומר, יש כותב שצריך לכתוב על נושא מסוים וסביב זה הוא תופר מאמר או הפוך. כלומר, הוא כותב מאמרים בצורה חופשית ואז מקשר ומכוון אותם לנושא. נשמע לא ברור? נבהיר. מאמרים נכתבים לכל מיני מטרות. קידום אתרים, תוכן לאתרים, העשרה, הדרכה ועוד. הרבה כותבי מאמרים מכינים מלאי של מאמרים וכל פעם מלטשים ומשנים בהתאם לבקשת הקונים. גם מאמרים בחינם הם לא באמת בחינם. הרי מישהו כתב אותם או את המקור שבהשראתם הם נכתבו. בשורה התחתונה, אם בעבר היו כתובים מאמרים עמוקים ומלומדים כדי להביע ולקדם רעיון מסוים, הרי שכיום לעיתים קרובות כותבים רק לצורך "מלאי". כותב מסוים יודע שיש ביקוש למאמרים בתחום כלשהו, מיד הוא מכין בנק של מאמרים והופ- הוא ערוך ומוכן לעשות ביזנס. מאמרים בחינם שיש עליהם קרדיט- יכולים לסייע בקידום הכותב, מה שמוכיח את הטענה שזה לא באמת חינם.

מאמר מקור

בזכות הרשת, ניתן כיום לאתר מאמר ולבדוק אם הוא מקורי. כל מאמר שמעלים ניתן לבדוק אם נכתבו בעבר  מאמרים דומים. מנועי החיפוש יודעם להבחין אם מאמר מסוים לא דומה מדי למאמר שכבר קיים. במידה ויש יותר מ-15 אחוז התאמה, מבחינת חיפוש זה יפגע בקידום. כך שאם יש לכם מאמרים באתר וכולם לא מקוריים , זה עלול לפגע בקידומו של האתר. אמנם ניתן בנקל לשנות את המאמרים כדי שלא יראו חשודים, אבל בסופו של דבר יש גם גולשים שמעוניינים בתכנים מקוריים. מה  שכן, בהחלט ניתן לשוטט ולחפש אתרים שמציעים מאמרים בחינם על מנת לקבל השראה ורעיונות. אחד הטיפים לגבי איתור מאמרים זה להתמקד ברעיון. מאמרים שעומדים מאחוריהם רעיונות טובים בסופו של דבר רצים. כותרת מושכת, משנה סוחף והקורא עמוק בתוך המאמר. אז בפעם הבאה שאתם צריכים מאמרים, תחשוב על רעיון ורק אחר כך את כל השאר. לאחר קריאה של אין ספור מאמרים, הרעיון והשפה הייחודיים זה כל מה שנשאר.


 
 

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה