שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2500
מאמרים: 7541
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> קידום אתרים
הוסף עכשיו מאמר למדור :
קידום אתרים
 

הנה כמה שיטות מומלצות בנושא SEO שיש לזכור עבור כתובות האתר


עדי אלון

adi

 
 

השתמש ב- HTTPS

השתמש בתת-דומיינים רק אם אתה צריך

לבחור תחום בלתי נשכח

בחר TLD מתאים

 

השתמש ב- HTTPS

HTTPS מצפין נתונים שנשלחו בין מבקרי האתר לבין שלך שרת אינטרנט. זה היה גורם דירוג קל משקל מאז 2014.

אז אם אתה עדיין לא משתמש ב- HTTPS, בהחלט שווה לעבור אליו.

השתמש בתת-דומיינים רק אם אתה זקוק לזה באמת.

 

תת דומיינים מופיעים לפני שם התחום. בדרך כלל הם משמשים להפרדת אזורים שונים באתר בהתאם לפונקציונליות שלהם.

לדוגמה, הבלוג של Hubspot נמצא על תת-דומיין.

 

גוגל אומרת כי הם מתייחסים לתוכן בתת-דומיינים באופן זהה  כמו לכל תוכן אחר וכי לא קשה יותר לדרג תת-דומיין מאשר תת-תיקייה.

עם זאת, הרבה מקדמי SEO לא מסכימים, והיו מקרים רבים שדווחו עלייה בתעבורה לאחר העברת תוכן מדומיין לתת-תיקיה.

איש אינו יודע בוודאות מדוע זה קורה, אך בתור מומחה קידום אתרים, אפשר לומר  שלעתים גוגל מתייחסת לתת-דומיינים כאל אתרים נפרדים.

לכן העצה שלנו היא לא להשתמש בתת-דומיינים אלא אם כן זה דבר באמת נחוץ.

 

בחר דומיין שיהיה קל לזכור אותו

אם אתה עדיין בשלבים המוקדמים של אתרך ועדיין דיברת עם בונה אתרים, אל תדאג לקבל תחום עשיר במילות מפתח או בהתאמה מדויקת. פשוט לך על משהו בלתי נשכח וניתן למיתוג.

הנה מה שג'ון מולר של גוגל אמר על דומיינים עשירים במילות מפתח:

רק מכיוון שמילות מפתח נמצאות בשם דומיין זה לא אומר שהדף ידורג אוטומטית עבור מילות מפתח אלה.

בחר TLD מתאים

אם ברצונך למשוך תנועה עולמית, בחר דומיין ברמה העליונה (gTLD) כגון. Com.

גוגל מתייחסת לכל ה- gTLD זהה מבחינה SEO, אך. Com הוא בדרך כלל הטוב ביותר אם תוכלו להשיג זאת. TLDs כמו .biz, .info, ו- .name קשורים לרוב לספאם, ולכן בחירה באחד מאלו עשויה להשפיע על היכולת שלך לבנות קישורים באיכות גבוהה.

אם אתה ממקד ללקוחות במיקום ספציפי, השתמש ב- gTLD או תחום ברמה העליונה (ccTLD) כגון .co.uk או .fr.

הערת שוליים. זה בסדר גמור להשתמש ב- gTLD כמו .com גם כאשר אתה ממקד ללקוחות במיקום ספציפי.

 

לסיכום ניתן בהחלט לומר שקידום אתרים הוא איננו מדע תילים, אך בהחלט דורש יתר תשומת לב עד לרזולציות הקטנות ביותר, בטח כאשר מדובר בתחומים רוויים עם הרבה תוכן איכותי ורצון מצד המתחרים לדרג את האתר שלהם בביטויים התחרותיים יותר.

 

 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה