שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2355
מאמרים: 7348
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> קידום אתרים
הוסף עכשיו מאמר למדור :
קידום אתרים
 

טיפים לקמפיין פרסום במובייל


אדלנד

GESEM פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה

 
 

בשנים האחרונות חיפושים דרך המובייל גדלים משנה לשנה. הטלפונים נעשים חכמים ונוחים לשימוש כל הזמן, וזה מאפשר לכל אחד לחפש בגוגל את מה שהוא צריך בשנייה שהוא צריך את זה. כבר לפני שנתיים החיפושים דרך הטלפונים החכמים עברו את מחצית החיפושים הכוללים בגוגל, מגמה שעוד צפויה לגדול.

אז מה מפרסמים צריכים לעשות בעקבות כך? ובכן, מפרסמים בגוגל צריכים לתת דגש גדול יותר על הפרסום למובייל בקמפיינים שלהם. בכדי לעזור לכם, הנה כמה טיפים שכדאי לכם לדעת על פרסום בגוגל למובייל.

במובייל צריך להופיע ב-3 המקומות הראשונים

חיפשתם פעם משהו בגוגל דרך הנייד? אז אתם יודעים שדף תוצאות החיפוש בגוגל דרך הנייד מציג בחלון הראשון את שלוש התוצאות העליונות ביותר (בדרך כלל אלו כולן ממומנות) ובכדי לראות עוד תוצאות חיפוש יש לגלגל למטה. כלומר, הופעה מתחת לשלוש התוצאות הראשונות מקבלות הרבה פחות חשיפה.

בכדי לקבל את המקסימום חשיפה למודעות הפרסום של הקמפיין יש לדאוג שבמובייל הדירוג הממוצע הוא 3 ומעלה.

דף הנחיתה צריך לראות טוב במובייל

גולש הבחין במודעת הפרסום של הקמפיין בגוגל והקליק עליה בכדי לקבל מידע נוסף. הוא נוחת בדף נחיתה שנראה נורא ואינו מותאם למובייל. האם הוא יישאר בדף וימשיך לקרוא עוד? או יחזור חזרה למנוע החיפוש של גוגל ויעבור למתחרה אחר? רוב הסיכויים שהוא ייבחר באפשרות השנייה.

בכדי להגדיל את הסיכויים להמיר את הקליקים לפניות ממשיות – דאגו לבנות דף נחיתה מותאם למובייל.

הגדילו את הצעת המחיר לקליק במכשירים ניידים

ניתן להגביר את התחרות של קמפיין פרסום בסלולר על ידי פעולה פשוטה מאוד – הגדלת התאמת מחיר לקליק למכשירים ניידים. התאמות הצעות מחיר לקליק היא תוספת באחוזים למחיר לקליק של קבוצת המודעות (אפשר להגדיל או להקטין את הצעת המחיר). בלשונית המכשירים של הקמפיין תוכלו לחזק את התחרות של הקמפיין במובייל על ידי הגדלת הצעת המחיר לקליק.

רוצים להופיע גבוה יותר בגוגל בקרב גולשים במובייל? הגדילו את הצעת המחיר לקליק במכשירים ניידים.

בנו מודעות בהתאם למאפייני קהל הלקוחות במובייל

קהל הלקוחות של העסק מתנהג אחרת כשהוא גולש מהנייח לעומת כשהוא גולש מהנייד. למשל, גולשים בנייח יעדיפו להשאיר פניה באתר ושיחזרו אליהם, ולעומת זאת, גולשים בנייד יעדיפו להתקשר ישירות בכדי לקבל תשובה. המפרסם צריך להתייחס להבדלים הללו כאשר הוא מפרסם למובייל.

חשבו על איך הלקוחות של העסק מתנהגים במהלך גלישה בנייד ונסו להתאים את הקמפיין להתנהגות הזאת.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה