שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2210
מאמרים: 7172
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> קידום אתרים
הוסף עכשיו מאמר למדור :
קידום אתרים
 

כך תמשכו את הגולשים לפעולה


לילך כרמון

מאה הימים הוקמה בשנת 2005 במטרה לספק שירותי שיווק מקצועיים במיקור חוץ לעסקים קטנים ובינוניים בשילוב עם שירותי כתיבה שיווקית וקופירייטינג, על מנת להעניק חבילת שירותי שיווק כוללת לעסקים.
מאז אנחנו מלווים את השיווק של חברות ועסקים בכל הארץ.
מלאו שאלון אבחון שיווקי באתר מאה הימים www.100days.co.il וקבלו מיידית ובחינם אבחון שיווקי ראשוני של העסק

 
 

כתיבה שיווקית באינטרנט היא דרך טובה ליצירת קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. כתיבה שיווקית באינטרנט ניתן לעשות באופן אפקטיבי באמצעות שילוב בין מספר ערוצים דיגיטליים. למשל, באמצעות  האתר הרשתות החברתיות, באמצעות ניוזלטר ועוד. כתיבה שיווקית באינטרנט שנעשית נכון,לוקחת בחשבון אמנם, את מנועי החיפוש ואת שיבוץ ביטויי החיפוש הנכונים אבל בעיקר מכוונת לגולשים וללקוחות הפוטנציאליים. תפקידה להתייחס לקורא האינטליגנטי על ידי מתן חומרים מעניינים, בעלי תועלת וערך מוסף. להלן עקרונות של כתיבה שיווקית באינטרנט המניעה לפעולה.

כתיבה שיווקית באינטרנט – הנעה לפעולה:

כתיבה שיווקית באינטרנט – הנעה 'בקטנה':כתיבה שיווקית באינטרנט צריכה להסתיים בהנעה לפעולה. אך רצוי שלא לדרוש מן הגולשים פעולה גדולה מידי כמו: רכישה גדולה, הצטרפות לתכנית יקרה, יצירת קשר עם מחלקת המכירות של בית העסק. רוב הסיכויים שבקשה כזו תרתיע את הגולש מלפעול ואולי אף תרחיק אותו לחלוטין מהעסק שלכם. רצוי לבקש מהלקוח פעולה קטנה בלבד כגון: השארת כתובת מייל שלו. בהמשך האינטראקציה עם הלקוח יתכן שהפעולות שלו "יגדלו" כל עוד לא תפעילו עליו לחץ.

כתיבה שיווקית באינטרנט– עקרון ההדדיות: כתיבה שיווקית באינטרנט היא אפקטיבית כאשר מודעים לכך שאם נותנים – מקבלים. כאשר אנו מבקשים מהגולשים להשאיר לנו את כתובתם, או דרך לפנות אליהם, אנו מחויבים לתת להם משהו בתמורה. זה יכול להיות הזמנה חינמית לוובינר מקצועי, מדריך בתחום החשוב לגולש, סרטון הדרכה וכדומה. חשוב שהמתנות האלו יהיו בעלות ערך אמיתי ויספקו מידע חדש ומעשיר שאיננו מועתק.

כתיבה שיווקית באינטרנט– תכנית מסודרת: כתיבה שיווקית באינטרנט מניעה לפעולה אם בונים תכנית מסודרת של התקשרות עם הלקוח מתוך מטרה ברורה שהגדרתם לעצמכם. הגדירו לעצמכם מה תרצו שהלקוח יעשה. התקשרו עם הלקוח בהתאם לנוהגי הגלישה שלו והתאימו לו את ההצעות והמבצעים שלכם. הכי חשוב: גלו סבלנות ואל תאיצו בתהליך.

כתיבה שיווקית באינטרנט –לא רק למכור: כמשווקים, היעד שלכם הוא למכור, אבל כתיבה שיווקית באינטרנט שנעשית נכון איננה נכתבת מתוך מטרה "לדחוף מוצר ללקוח" אלא לגרום לו להתעניין ולמצוא דרכים בהם המוצר או השירות שלכם יכול באמת להועיל לו או לאנשים החשובים לו. גם אם הוא לא ירכוש את המוצר, אך יעביר מאמר שלכם לחבריו לעבודה – תוכלו לומר שהצלחתם עם כתיבה שיווקית באינטרנט.

 

רוצים לדעת יותר על כתיבה שיווקית באינטרנט? רוצים ללמוד עוד על תקשורת שיווקית נכונה עם הלקוחות? חפשו אותנו בגוגל–מאה הימים,וערכו אבחון שיווקי בחינם!

 

 

 

 

 

 


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה