שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2227
מאמרים: 7186
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> קידום אתרים
הוסף עכשיו מאמר למדור :
קידום אתרים
 

כך תנהלו את העסק שלכם בשנת 2015


לילך כרמון

מאה הימים הוקמה בשנת 2005 במטרה לספק שירותי שיווק מקצועיים במיקור חוץ לעסקים קטנים ובינוניים בשילוב עם שירותי כתיבה שיווקית וקופירייטינג, על מנת להעניק חבילת שירותי שיווק כוללת לעסקים.
מאז אנחנו מלווים את השיווק של חברות ועסקים בכל הארץ.
מלאו שאלון אבחון שיווקי באתר מאה הימים www.100days.co.il וקבלו מיידית ובחינם אבחון שיווקי ראשוני של העסק

 
 

ניהול שיווק לעסקים קטנים שונה מניהול שיווק לעסקים בינוניים או גדולים. ההבדל נעוץ במגבלה התקציבית. אמנם עסקים קטנים צריכים להתחרות באותו השוק וגם מול החברות הגדולות, אך הם אינם יכולים להשקיע תקציבי ענק בשיווק.  לכן ניהול שיווק לעסקים קטנים מחייב עריכת סדרי עדיפויות, מקוריות ותעוזה. בנוסף לכך, ניהול שיווק לעסקים קטנים חייב להיות ערוך מראש לתנודות בשוק על מנת לשמור על קהל לקוחות לעסק גם בזמנים הקשים, שפוגעים קשה יותר בעסקים הקטנים. להלן ריכזנו מספר עקרונות של ניהול שיווק לעסקים קטנים במיוחד לשנת 2015:

עקרונות של ניהול שיווק לעסקים קטנים:

·         ניהול שיווק לעסקים קטנים נסמך על הידע של בעל העסק: כבעלי העסק, אתם מתמצאים טוב יותר במוצרים ובשירותים שהעסק מספק. אתם גם מכירים טוב יותר את הלקוחות ואת הצרכים שלהם.כשאתם פונים לספק חיצוני לשירותי שיווק לעסק, הקפידו להעביר לו כמה שיותר מידע שכבר צברתם, כדי שלא להתחיל את השיווק כל פעם מחדש בניסוי וטעייה.

·         ניהול שיווק לעסקים קטנים מתחיל באבחון: שלב ראשון של ניהול שיווק לעסקים קטנים הוא אבחון שיווקי של העסק. האבחון השיווקי בודק את דרכי השיווק של העסק ואת יעילותם. ובנוסף, גם את מכלול הגורמים המשפיעים על העסק: המתחרים, קהל הלקוחות, המצב בשוק. כדי שלא להתפזר ניהול שיווק לעסקים קטנים כדאי שיתבסס על אבחון מצבו הנוכחי של העסק על מנת להתאים את מאמצי השיווק לנסיבות הפרטניות של העסק שלך.

·         בידול הוא נקודת מפתח בעת ניהול שיווק לעסקים קטנים:שלב ראשון של ניהול שיווק לעסקים קטנים מייד אחרי האבחון הוא הבידול של העסק. בידול העסק הוא מה שמייחד את העסק. זה יכול להיות במוצר או בשירות, אך גם בפניה לקהל יעד ייחודי, בזמינות של העסק, באופן המשלוח וכדומה. בידול מאפשר לעסק הקטן לבלוט בהשוואה למתחרים וגם בהשוואה לגורמים אחרים הפעילים בשוק ועשויים להתחרות על תשומת ליבו של הלקוח.

·         ניהול שיווקלעסקים קטנים –סידרי עדיפויות:ניהול שיווק לעסקים קטנים, בשונה מניהול שיווק לעסקים בינוניים וגדולים אינו יכול לתקוף בכל החזיתות השיווקיות ולהגיע לשלמות בכל שלבי השיווק. על העסק לערוך סדרי עדיפויות ולהתמקד במה שמביא לצמיחה.

·         ניהול שיווק לעסקים קטנים - פיתוח התשתית כבסיס לפעילות השיווק:לפני שמתחילים קמפיין שיווקי חשוב לבדוק אם התשתית של העסק ערוכה כדי לגייס לידים ולטפל בהם: האם יש לעסק אתר עדכני? האם יש מי שיענה ללקוחות הפונים?האם ישנם חומרי תקשורת שיווקית שישמשו כבסיס למהלך שיווקי ממוקד?

אם אתם מעוניינים לדעת עוד על ניהול שיווק לעסקים קטנים אתם מוזמנים לפנות אלינו בהקדם לקבלת מידע ולהגעה לשיחת ייעוץ. חפשו אותנו בגוגל-מאה הימים, וערכו אבחון שיווקי באתר האינטרנט שלנו במתנה!


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה