מאמרים בחינם - Like2Read | ניווט במערכת גוגל אדוורדס לפרסום בגוגל
שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2194
מאמרים: 7153
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> קידום אתרים
הוסף עכשיו מאמר למדור :
קידום אתרים
 

ניווט במערכת גוגל אדוורדס לפרסום בגוגל


אדלנד

ADland פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה

 
 

עסקים יכולים לפרסם את המוצרים והשירותים בגוגל על ידי הקמת קמפיין פרסום במערכת גוגל אדוורדס. מרבית העסקים בישראל מפרסמים בצורה כלשהי בגוגל, האם גם אתם מפרסמים היום את העסק בגוגל? במידה ולא אנו יכולים להניח שהסיבה לכך היא, שאינכם יודעים כיצד לתפעל את הפרסום בגוגל דרך מערכת גוגל אדוורדס.    

על מנת לפרסם כהלכה בגוגל יש להכיר את מערכת גוגל אדוורדס. בכדי להקל עליכם בהקמת קמפיין פרסום בגוגל, אנו רוצים להסביר לכם בקצרה על ארבעת הממשקים הראשיים במערכת גוגל אדוורדס.

1. מסך הבית הראשי של חשבון גוגל אדוורדס

במסך זה המפרסם מקבל מבט מתומצת על הביצועים של חשבון האדוורדס, החל מכמות הופעות של מודעה ועד לעלויות פרסום. במסך הבית ניתן להכין דוחות ביצועים מותאמים אישית בכדי לקבל בכל שלב דיווח על הנתונים החשובים ביותר עבור המפרסם.

בכדי לבנות דוחות מותאמים אישית יש ללכת לתפריט ההגדרות של החשבון ולבחור באפשרות של בניית דוחות מותאמים אישית. לאחר מכן תוכלו לבחור להציג את הדוח החדש במסך הבית.

2. מסך ניהול הקמפיינים של חשבון גוגל אדוורדס

במסך זה יוצרים ומנהלים את הקמפיינים הממומנים בגוגל. במסך זה תעבדו מרבית הזמן שלכם במערכת גוגל אדוורדס. כל פעולה הקשורה לקמפיין ממומן, החל מפתיחת קמפיין פרסום ממומן חדש בגוגל ועד לשינויים במילות מפתח של הקמפיין, יתבצעו באחת מהכרטיסיות במסך זה.

הניווט במסך ניהול הקמפיינים של גוגל אדוורדס מאוד אינטואיטיבי, כאשר לפי הכרטיסיות במסך זה תוכלו להגיע לכל חלק בקמפיין הזקוק לשינוי או בקרה. הכרטיסיות שתראו במסך ניהול הקמפיינים הן:

כרטיסיית קמפיינים – מציגה למפרסם את הקמפיינים הפעילים.

כרטיסיית קבוצות מודעות – מציגה למפרסם את קבוצות המודעות הפעילות.

כרטיסיית הגדרות – בכרטיסייה זאת ניתן לבצע שינויים בהגדרות הקמפיין.

כרטיסיית מודעות ותוספי מודעות – מציגה למפרסם את כל מודעות הפרסום הפעילות. ניתן לעשות שינויים במודעות ישירות בכרטיסייה זאת ולהוסיף תוספי מודעות שונים.

כרטיסיית מילות מפתח – הכרטיסייה מציגה את כל מילות המפתח של קבוצת המודעות. ניתן לבצע התאמות להצעות מחיר לקליק עבור מילת מפתח בודדת בכרטיסייה זאת.

3. מסך הזדמנויות בגוגל

במסך זה המפרסם מקבל המלצות ("הזדמנויות") מגוגל כיצד לשפר את ביצועי הפרסום של העסק. מומלץ לנווט מדי פעם למסך ההזדמנויות בכדי לקבל עצות מועילות שישדרגו לך את הפרסום בגוגל.

לרוב יש לחכות מספר שבועות של פרסום לפני שמערכת גוגל אדוורדס תתחיל להציע הצעות לשיפור במסך זה.

4. מסך הכלים של גוגל אדוורדס

במסך זה מרוכזים כל מני כלים מועילים שמציע המערכת לשימוש המפרסמים בגוגל כגון כלי מעקב אחר המרות, גוגל אנליטיקס, כלי מתכנן מילות מפתח, כלי תצוגה מקדימה של מודעות ועוד.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה