שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2388
מאמרים: 7373
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> קידום אתרים
הוסף עכשיו מאמר למדור :
קידום אתרים
 

פעולות לשיפור ביצועים של קמפיין פרסום ביוטיוב


אדלנד

GESEM פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה

 
 

מכיוון שפלטפורמת היוטיוב הפכה למפלצת של תכנים עם מיליארדי צופים בכל יום, כיום יותר ויותר עסקים פונים לפרסום ממומן ביוטיוב.

ניתן בעלות מאוד קטנה לחשוף את המוצרים והשירותים של העסק למיליוני לקוחות פוטנציאליים כאשר הם צופים בסרטונים ביוטיוב.

חשיפה ביוטיוב הרבה יותר איכותית מחשיפה בטלוויזיה מכיוון שניתן למקד את הפרסום בדיוק לסוגי הקהלים שהכי מתאימים למאפייני הלקוח הפוטנציאלי של העסק.

אך פרסום ממומן ביוטיוב כמו כל קמפיין פרסום בגוגל אינו בהכרח מבטיח תוצאות טובות. לכן, יש מספר פעולות שמומלץ לעשות כשמפרסמים עסק ביוטיוב.

קידום מגוון רחב של סרטונים ביוטיוב

עסקים שרוצים להשיג את המקסימום מפרסום ביוטיוב צריכים להכין מספר סוגי סרטונים עם מסרים שיווקיים שונים על מנת למקסם את החשיפה ולבחון לטווח ארוך מספר שונה של מסרים שיווקיים.

לדוגמה, קמפיין פרסום ביוטיוב יכול להכיל סרטונים המקדמים מוצרים ספציפיים של החברה המציגים את היתרונות של המוצר, לצד סרטונים המחזקים את מותג העסק ומדברים על המשווק, לצד מודעות המלצות של לקוחות/סיפורי הצלחה.

תקציר סרטון בשניות הראשונות

לצופים ביוטיוב ישנה אפשרות לדלג על מודעת סרטונים לאחר 7 שניות. בעקבות כך, מומלץ ליצור סרטונים עם תקציר ראשוני המציג את מטרת הסרטון בכדי לשכנע גולשים להמשיך לצפות.

לדוגמה, סרטון של שואב אבק. בשניות הראשויות כדאי לציין את השואב ולהציג את הנושאים שידוברו עליו בסרטון.

העלאת סרטונים עם תיוג ומלל נכון

כשמעלים סרטון ניתן להוסיף כותרות, מלל תיוגים, הסבר ועוד. חשוב להעלות את הסרטונים בצורה מקצועית עם מלל מסודר שכולל גם קישורים לאתר הבית.

הוספת כפתור קריאה לפעולה

מעבר לקישור לאתר הבית במלל, מפרסמים יכולים גם להוסיף כפתור קריאה לפעולה בסרטון עצמו שמעודד גולשים לקבל פרטים נוספים ולבצע רכישה (במידה ואפשר).

כל קמפיין פרסום ממומן ביוטיוב חייב להשתמש בכפתורי קריאה לפעולה.

שימוש בקהלי גולשים מתאימים

החלק הכי חשוב בפרסום ביוטיוב הוא להשתמש בקהלים המתאימים לפרסום. בלי מיקוד תקין לא מקבלים תוצאות טובות מגוגל.

רצוי להשתמש בתמהיל קהלים של רימרקטינג וקהלים מותאמים אישית על פי מאפיינים מרכזיים של לקוחות

בניית דף נחיתה ייעודי לקמפיין פרסום ממומן ביוטיוב

רוצים להבטיח מקסימום המרות מקמפיין פרסום ממומן ביוטיוב? אל תפנו את הגולשים לאתר הבית. צרו דף נחיתה ייעודי המותאם רק למטרות הפרסום של העסק ביוטיוב.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה