שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2174
מאמרים: 7089
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> קידום אתרים
הוסף עכשיו מאמר למדור :
קידום אתרים
 
מה תפקידו של מקדם האתרים? מקדם האתרים הוא בעצם נותן שירות המתמחה בתחום השיווק, הפרסום והמכירות דרך אתרי האינטרנט.  
המשך קריאה
בניית אתר אינה מסתכמת רק בבחירת צבע האתר והכנסת מספר דפים לאתר. בניית אתר נבנית לצורך מטרה מסוימת, למשל בניית אתר תדמיתי שמטרתו להציג את המורצים והשירותים של העסק ללקוחות פוטנציאלים, בניית אתר פורטל, בניית חנות וירטואלית
המשך קריאה
אין ספק כי כולנו כבר מודים, שרוב מלאכת הפרסום והשיווק הולכת ועוברת בהדרגה לרשת האינטרנט.
המשך קריאה
הפרסום בגוגל מתאפשר דרך מערכת גוגל אדוורדס. במידה ואתם לא יודעים כיצד לנווט בתוך המערכת, אנו רוצים להסביר לכם בקצרה על החלקים המרכזיים במערכת זאת.
המשך קריאה
יש לא מעט עסקים קטנים שבוחרים להישאר כאלה. הם מספקים מענה לצורך ומשלבים בין הכנסה נאה וקבועה לבין חופש מרבי לבעל או בעלת העסק.
המשך קריאה
אם אתם נמצאים בשלב שבו אתם לקראת חופשה באילת, אך אתם לא בטוחים בדיוק כיצד לבחור את בית המלון המתאים, אז יהיה כדאי לכם לפעול בצורה מסודרת ולהבין קודם כל מהם הדברים שהכי חשובים לכם בעת בחירת בית המלון. רק כך אתם תוכלו להיות מרוצים מהבחירה שלכם, וזאת בידיעה שאתם עושים את הדבר הנכון.  
המשך קריאה
בין אם חלמתם על זה מאז ומעולם ובין אם הגעתם אל העולם הזה בטעות, עם הקמת העסק שלכם הפכתם למנהלים גדולים. אתם אלה שאחראיים כעת לכל החלטה – קטנה או גדולה. ניהול עסקי מחייב אתכם לשלוט ביד רמה בכל תחום אפשרי, גם אם אתם באים מעולם הכלכלה אבל בעסק שלכם תידרשו גם לשווק, למכור, לשרת את הלקוחות, לייצר ואפילו לנהל כוח אדם. איך מתחילים להתמודד עם המשימה הגדולה הזו, איך עושים את זה נכון יותר ומעל הכל – מה צריך לעשות כדי שתוכלו לנהל את הדבר המורכב הזה עם מינימום טעויות?  
המשך קריאה
עיצוב ביתנו או בית העסק שלנו כרוך בלא מעט החלטות שצריך לעשות אשר ישפיעו על המראה הסופי שלהם, וגם על האופן בו אנחנו ואנשים אחרים ירגישו בתוכם.
המשך קריאה
אתם באמת יכולים לדמיין מצב שבו בבת אחת, ביום בהיר אחד, פורצת שריפה במבנה של העסק שלכם?
המשך קריאה
בשונה מסגנונות כתיבה רבים אחרים, כתיבה שיווקיתנחשבת לא פעם כז'אנר החמקמק והקשה ביותר לתפיסה - מפני שהיא משתרעת על פני מבחר תחומים, נושאים וסוגי ניסוחים שונים, וכן היא דורשת רמות דיוק מהגבוהות והעדינות ביותר. אך מעל לכל הכללים והתבניות לכתיבה, נשאלת שאלה אחרת ובסיסית אף יותר מכך - איך בכלל מגדירים כתיבה שיווקית? למה בדיוק היא נועדה, ומתי בעצם משתמשים בה?  
המשך קריאה
1-10 מתוך 88 הדף הבא >>

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה