שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2204
מאמרים: 7159
Like: 59
מאמרים -> פרסום ושיווק -> קידום אתרים
הוסף עכשיו מאמר למדור :
קידום אתרים
 

6 שלבים להקמת קמפיין ברשת המדיה של גוגל


אדלנד

ADland פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה

 
 

מערכת גוגל אדס מציעה לעסקים לחשוף את המוצרים והשירותים שלהם בפני כל קהלי הגולשים שהעסק חפץ בהם על ידי הצבת מודעות פרסום של תמונות (באנרים) ברחבי האינטרנט. על ידי כך, העסק יכול להיחשף לגולשים רלוונטיים רבים ולהעלות את המודעות של המוצרים והשירותים שלו.

קמפיין פרסום ממומן שכזה בגוגל נקרא קמפיין פרסום ברשת המדיה. רשת המדיה מכילה את כל אתרי אינטרנט שיש להם שטח לפרסום דרך גוגל אדס וכל האתרים בבעלות גוגל (כגון יוטיוב).

להלן כל השלבים שצריך להכיר על מנת לפתוח קמפיין פרסום ברשת המדיה של גוגל:

1. בוחרים סוג קמפיין פרסום ברשת המדיה

הצעד הראשון בתהליך פתיחת קמפיין פרסום בגוגל המתמקד ברשת המדיה יהיה ללכת למסך הקמפיינים של מערכת גוגל אדס וללחוץ על כפתור "פתיחת קמפיין" (מופיע כסימן פלוס גדול כחול).

לחיצה עליו מובילה למסך בחירת סוגי הקמפיינים. יש לבחור בסוג קמפיין פרסום ברשת המדיה כי זה הסוג קמפיין שאנחנו רוצים לפתוח.

2. בוחרים את מטרת הפרסום ברשת המדיה

עכשיו מערכת גוגל אדס תבקש מכם לבחור את יעד הפרסום שלשמו אתם רוצים להתחיל לפתוח קמפיין ממומן ברשת המדיה. אתם יכולים לבחור ממספר רב של יעדים כגון הגברת מודעות, תנועה לאתר, קידום מוצר ועוד.

בחירה ביעד הרצוי תעזור למערכת גוגל אדס להבין טוב יותר מה בדיוק אתם רוצים להשיג עם הפרסום בגוגל ולעדכן את האלגוריתם של הופעת מודעות התמונה בהתאם.

3. מגדירים הגדרות בסיסיות בקמפיין

כמו בכל קמפיין פרסום ממומן אחר במערכת גוגל אדס, גם כאן יש להגדיר את ההגדרות הבסיסיות שגוגל מבקשת לדעת על הקמפיין. הגדרות בסיסיות יכולות להיות החל משפת המשתמש ועד לאסטרטגיית תמחור החשיפות והקליקים של הקמפיין.

במידה ואינכם יודעים מהן ההגדרות הטובות ביותר עבור קמפיין פרסום ברשת המדיה של גוגל, אנו ממליצים להתייעץ עם מומחה קידום אתרים במנועי חיפוש.

4. מגדירים תקציב יומי בקמפיין

פרסום ממומן בגוגל עולה כסף, אז בשלב הזה תדרשו להגדיר לגוגל מהו הסכום היומי המקסימלי שאתם מוכנים לשלם עבור הפרסום ברשת המדיה. החדשות הטובות הן, שפרסום ברשת המדיה הוא זול יותר מפרסום ברשת החיפוש. החדשות הרעות הן, שיחס ההמרה בקמפיין פרסום ברשת המדיה נמוך יותר אז יהיה לכם קשה לייצר עלויות המרה נמוכות.

5. הגדרת שעות הפעילות בקמפיין

האם אתם רוצים שהמודעות יופיעו בכל שעות היממה או רק בשעות מסוימות. בשלב זה תוכלו להגדיר שעות תזמון לקמפיין. בדרך כלל אין צורך להגדיר שעות להופעת מודעות ברשת המדיה, אך בהחלט יש לכם אפשרות לעשות זאת.

6. בניית מודעות תמונה

השלב האחרון לפני השלמת הקמת קמפיין הפרסום ברשת המדיה הוא, ליצור מודעות תמונה. תוכלו לבנות מודעות במערכת של גוגל אדס או להכין מראש מודעות ולטעון אותם בקמפיין כקבצים. עכשיו יש לכם קמפיין פרסום ממומן ברשת המדיה.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה