שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2210
מאמרים: 7172
Like: 59
מאמרים -> רכב ותחבורה -> רכב כללי
הוסף עכשיו מאמר למדור :
רכב כללי
 

רכבי המאזדה, מיפן לישראל


goren assa
 
 

אחד הרכבים היותר פופולאריים היום בישראל, הוא רכב המאזדה. אך האמת היא, למי שיודע קצת היסטוריה, רכבי המאזדה לא היו כאן מאז ומעולם. חברת מאזדה עברה תהליך, וגם אנחנו הישראלים עברנו תהליך יחד איתם. הסיפור של חברת מאזדה בישראל, הוא סיפור מרתק, כיוון שהוא יכול ללמד אותנו מספר דברים על הקשר בין מצב ביטחוני לרכבים, ביצוע שדרוגים וחשיבה חדשנית במאה ה-21.

אז בואו נתחיל במעט היסטוריה. חברת מאזדה החלה את פעילותה, כחברה בשם אחר: "טוי קורק קוגיו" וייצרה כלי עבודה וציוד תעשייתי, בשנת 1920. כלי הרכב הראשון שייצרה, היה לא רק רכב, כי אם קטנוע תלת גלגלי, שכונה בשם "מאזדה גו". מכונית הנוסעים הראשונה של חברת מאזדה, היתה מכונית מדגם R-360 ויוצרה בשנת 1960. באופן רשמי, החברה שינתה את שמה למאזדה רק בשנת 1984. עם השנים, החברה התפתחה וייצאה את כל רכביה לכלל העולם, עם רכבים סדרתיים שמונעים באמצעות מנוע ונקל ושדרוגים מפתיעים שיצרו תהודה חדשה וסטנדרט חדש בענף הרכב.  

ובישראל...

למרות שהחברה החלה לייצר את הרכב הראשון שלה בשנת 1960, רכבי המאזדה הגיעו באיחור רב אל ישראל, רק בשנת 1992. הסיבה לכך היתה החרם הערבי ששרר במדינה, שגרם לחברות בינלאומיות רבות להחרים את ישראל. בתחילת שנות התשעים עוצמת החרם ירדה וכתוצאה מכך ובשילוב תהליכים נוספים מותגים בינלאומיים רבים לאט לאט החלו לחלחל ולהיכנס למדינה בתחילת שנות ה-90.

אחד הדברים היותר מהותיים שחברת מאזדה הבינה, היה, שעל מנת להצליח עם הקהל הישראלי היא חייבת ללמוד אותו. להכיר אותו לעומק, ולהבין מה הצרכים שלו. אסטרטגיה מדויקת שביצעה, הובילה אותה לייצא לישראל רכבים שהיו בעלי התאמה מירבית לדרישות של הלקוחות הישראליים. וכך, כבר במהלך שנות ה-90, הצליחה חברת מאזדה לתפוס נתק שוק מכובד בענף הרכב הישראלי של אותם הימים.

רכב שכמעט ואינו מבקר במוסך!

אחת החוזקות הגדולות של חברת מאזדה, היא, שבהתאם לאמינות היפנית הידועה, חברת מאזדה אינה אכזבה. לאורך השנים, נוצר לה שם, של יצרנית רכבים שכמעט ואינם מבקרים במוסך, מאחר ותקלות כמעט ואינן מתרחשות בהם. אין ספק, שחוזקה זו, הגבירה את הפופולאריות של חברת מאזדה, והעלתה אותה לרמה תפיסתית ומעשית גבוהה יותר של אמינות ואיכות. 

התפתחות והתקדמות עם השנים

הצלחתה של חברת מאזדה, לא הסתיימה בישראל בשנות ה-90. למעשה, זה היה רק סיפתח. יריית הפתיחה, למה שיתגלה בהמשך. מאז שנפתח הסכר והחברה הגיעה לישראל היא רק השתכללה והשתדרגה, במנועים חזקים יותר, עיצובים מקוריים, ביצועים גבוהים שכל הזמן עולים, הקפדה יתרה על הפרטים והתאמה מיוחדת לקהל. אין ספק, שעם השנים חברת מאזדה הופכת להיות יותר ויותר מבוקשת בנוף הכבישים הישראלי.

היפה הוא...

מה שיפה בחברת מאזדה, הוא שדרך המחשבה שלה שונה מכל יצרניות הרכב האחרות בעולם. היא נודעת בשיווק מקורי, יצירתי ואף נועז. שיווק כזה, שיוצא מהקופסא, ומשאיר בכל רגע, פתח נוסף לדמיון. עם רכבים מצוינים, הבנה של הקהל הישראלי ושיווק מסקרן שאינו שגרתי, היא  מצליחה להפיח רוח איכותית ואמינה, שקנתה לה את שמה המצוין, בכבוד. 

באדיבות אדיב ארמוזה - מרכז שירות לרכבי מאזדה פורד ירושלים


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 0 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה