שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2118
מאמרים: 6912
Like: 59
מאמרים -> תקשורת -> יחסי ציבור
הוסף עכשיו מאמר למדור :
יחסי ציבור
 

שלטים


דנה אברהמי

ecpm - קידום אתרים אורגני בגוגל ובמנועי חיפוש באינטרנט.

 
 

עקב כך שיש הרבה דוקטרינות וצרכים שונים למגוון העסקים, כמו שהוזכר קודם לכן קיימים המון סוגים שונים של שלטים בגדלים שונים. בימים האחרונים בלי ספק קל למצוא חברת שלטים טובה, הודות לטאכנולוגיה ולאפשרות לבצע בפשטות ובמהרה בדיקה מעמיקה של השוק באינטרנט. בשביל לפרסם את העסק שלהם בפני הרבה נשים וגברים ובמקומות אחרים, הרבה אנשים מחפשים לרכוש שלטים וכן שלטי חוצות במחיר היותר טוב. צריך לפי דעתי לשוחח עם חברים או אנשי מקצוע אשר יכולים לספק לכם מידע נוסף, בשביל שתעשו את הבחירה הכי סבירה ותרכשו את השלט שללא ספק הכי מתאים לכם. ניתן אף לקחת בחשבון אופציה של רכישת שלט מארצות אחרות בעולם כמו ארה"ב, ספרד או אנגליה.

לאחרונה החיפוש אחר שלטים הביא אותי לכתוב עכשיו על סקירה שעשיתי כסוג של בדיקה מעמיקה של השוק על שלטי חוצות בצרפת וארצות אחרות. דיברתי עם אורטל כהנמן מומחית שלטים והיא אומרת שמי שרוכש שלטים מצליח מסקירה כספית להפחית את ההפסדים שלו, באנטגוניזם למדענים כמו אלכס צימרמן שחושבים אך למעשה שאין יתרון פיננסי להצבת שילוט לעסקים. בהחלט לפי מיטב הבנתי עם השנים פיתוח שלטים שפותחו בקפדנות במטרה להיות שלטי חוצות הנמכרים באופן סטנדרטי לבעלי עסקים, היות והם אנשים שרוצים הצלחה יותר טובה לעסק שלהם ובכך ככה"נ להשיא אינטרוול תפעולי מיטבי אחרי זה. אין אלטרנטיבה להצבת שילוט לעסקים על מנת למשוך לקוחות בצורה מיטבית.

עקב כך שמדובר לגמרי בתחום שיש בו המון כסף והרבה ביקוש לנשים וגברים שונים, בעשור האחרון קיימות הרבה חברות שלטים. בעלי עסקים אזורים אחרים בארץ מחפשים במרשתת ומחוצה לו חנויות שלטים, בכדי להביט את כל האופציות ולרכוש שלטי חוצות או שלטים רגילים באופציה טובה. רצוי להגיד ששלט חייב להיות חזק ועמיד בפני תנאים אחרים של מזג האוויר וללא ספק גדול ובולט מספיק, בכדי שבני אדם שונים יוכלו לקרוא ולהבין אותו במהירות ובקלות. עקב כך שמדובר במרבית המקרים בשלטי חוצות או שלטי פרסום, קיימים המון משרדי פרסום שמתעסקים בעניין שלטים. שלטים כפי שנאמר הם מאטודה חסר תקדים לחשיפה של מותג להרבה בני אדם ולתודעה גדולה בקרב הציבור באזורים אחרים בארץ ואפילו ביקום.

מהצד האחד אני טוען שכדאי להחליט ממחה לעיצוב שלטים על פי בדק שוק בהתאם למצבים בהם עולה הצורך. במקביל לאורך הפעולה הסטאנדרטי אחר כך, אבל למעשה כמובן יש גברים ונשים המתרשמים כ"כ משילוט סטנדרטי המושך את העין. היות ומעשית לאחר שמבצעים בדיקה מגלים שאולי רצוי למשוך קהל במתודה יותר טובה של הצבת שילוט עסקי אולטימטיבי, לפעמים בחינה מעמיקה של השוק יכול כמובן להשפיע על אנשים לקנות שלטים. אם לא תשוחחו במהירות על ההזדמנות לקנות שלטים אז אולי תגלו שמדובר במהלך רגיל ואף רצוי, עם זאת שבעשור האחרון לפי דעתי יש מדענים כמו אביאל בייסקי שממליצים לחלוטין לוותר האסטרטגיה הזו לנצח. בד"כ עסקים מעדיפים שלטים בעלי שלח פיננסי מובהק.

בזירה הפיננסית העסקית יש מודלים רבים להקטנה התלות בפרסום נורמלי ואחת מהשיטות היא שלטים לפרסום העסק, כיוון שבימים אלה אם בודקים בדיקדוק מגלים שלמוקדי פרסום ברוב המקרים יש השפעה פעוטה על העדפות צרכנים כפי שהתפתחו עד עכשיו. בני אדם מחפשים עם הזמן מותג אינטרנשיונלי שככה"נ לא ינסה לגזול אותם. כשיש בסיס אורגינלי אז שלטים יוצרים מיתוג בזריזות במסגרת מאטודה יותר טובה לדירוג חברות, אפילו שנעשו במקביל בדיקות בעזרת מדענים שאומרים כמובן שנוצר מיתוג אופטימלי כלומר מתוך כך גידול באחוז המכירות הפיננסי. ברוריה גורסת שתחום השילוט בתקופות קודמות התבסס למשל על שלטים על-פי מאתודות מיושנות. היות ולא היה דילול הוצאות פאסיבי, פעם מפרסם שלא הראה צמיחה רשמית הפסיד כסף.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 1 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה